مدیرعامل شرکت فجر انرژی:

فجر انرژی عضو سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی و شیمیایی می شود

فجر انرژی عضو سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی و شیمیایی می شود
کدخبر : 37944

مدیرعامل شرکت فجر انرژی: محصولات با خلوص بسیار بالای شرکت فجر که همواره در دسترس هستند میتوانند صنایع تولید دارو را به صنعتی پیشران تبدیل کنند.

صبح روز جمعه (4 شهریور 1401) تعدادی از اعضای سندیکای تولیدگان مواد دارویی و شیمیایی به همراه دبیر این سندیکا از غرفه شرکت فجر انرژی خلیج فارس در نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۲ بازدید کردند.

 در این بازدید علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی با اشاره به فرآیندهای تولید و توزیع سرویس‌های حیاتی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: شرکت فجر به منظور رفع نیاز صنعت داروسازی کشور و یافتن بازارهای جدید برای محصولات با خلوص بالای خود و همچنین کمک به تکمیل زنجیره داروسازی کشور در نمایشگاه فارمکس حاضر شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید گاز صنعتی با خلوص بسیار بالا در ابتدای امر برای صنایع و کارخانه‌های تولید دارو هزینه مضاعفی در پی دارد؛ افزود: محصولات با خلوص بسیار بالای شرکت فجر که همواره در دسترس هستند می‌توانند صنایع تولید دارو را به صنعتی پیشران تبدیل کنند.

میثم کریمی دبیر سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی و شیمیایی نیز در این باره اظهار داشت: ما امروز از غرفه شرکت فجر در نمایشگاه بازدید کردیم که این موضوع در راستای دعوت ما از این شرکت برای عضویت در سندیکای ما است.

وی با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی در تولید مواد دارویی افزود: مزیت کشور ما اکنون تولید مواد دارویی و شفابخش از محصولات شیمیایی بوده که این موضوع نیاز به تکنولوژی و فناوری بالایی داشته و متخصصان ما در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته واختراعات متعددی ثبت کرده‌اند.

کریمی با تاکید بر رسیدن به خودکفایی دارویی در کشور عنوان کرد: صنایع پتروشیمی می‌توانند با تامین نیاز تولیدکنندگان مواد اولیه و موثر آن‌ها را برای تولید مواد حد واسط و در نهایت داروی نهایی کمک کنند. عمده مواد حد واسط دارویی اکنون وارداتی بوده که با ورود صنایع پتروشیمی می‌توان این نیاز به واردات را رفع کرد.

دبیر سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی و شیمیایی خاطرنشان کرد: مدیرعامل محترم شرکت فجر انرژی خلیج فارس امروز در نمایشگاه فارمکس با استقبال از این موضوع، وعده تامین گازهای صنعتی و آب‌های خاص مورد نیاز صنایع دارویی را داده و امیدواریم با محقق شدن آن بتوانیم وارد عرصه صادرات دارو به کشور‌های همسایه شویم.

لازم به ذکر است که شرکت فجر انرژی خلیج فارس با هدف تکمیل ظرفیت های مازاد تولید خود همواره به دنبال حضور در بازارهای خارج از منطقه برای فروش محصولات قابل انتقال خود است.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید