در قالب اردوی یکروزه‌ی طرح دختران فاطمی؛

روستای مِیَم قم، میزبان دختران فاطمی

روستای مِیَم قم، میزبان دختران فاطمی
کدخبر : 37997

ویژه‌برنامه‌‌‌های فرهنگی- تفریحی برای ۸۰۰ نفر از دختران جوان و نوجوانِ قمی، در قالب اردوی یکروزه‌ی طرح دختران فاطمی، برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی - جهادی رشد با اعلام این خبر گفت: بیش از هشتصد نفر از دختران قمی که عضو طرح دختران  فاطمی هستند، در دو مرحله، در این اردوی یک‌روزه‌ شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این اردو، با حضور مشاوران متعدد و بیش از ۶۰ مربی و طلبه‌ی خواهر برگزار شد، گفت: پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی در کنار برگزاری برنامه‌های متنوعِ تفریحی، روز شاد، پُرهیجان و به‌یاد ماندنی را برای آنان به یادگار گذاشت.

مدیر گروه تبلیغی- جهادی رشد ارتباط مستمر مربیانِ طرح با دخترانِ نوجوان و جوان را از مزایای طرح دختران فاطمی دانست و افزود: در این طرح، هر هفته دو نوبت مربیان برای دختران، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام خوئینی ادامه داد: این اردو با حمایت خیریّن دغدغه‌مند و مشارکت سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شده است.

گفتنی است گروه تبلیغی - جهادی رشد، از گروه‌های فعالِ جهادی در شهر مقدّس قم است که فعالیت‌های فرهنگی و تربیتیِ مستمری را برای گروه‌های سِنی مختلف، برگزار می‌نماید و طرح دختران فاطمی، به عنوان یکی از برنامه‌هایِ در حال اجرایِ این مجموعه می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید