عضو کمیسیون امور داخلی مجلس:

تنوع محصول در غرفه سایپا دیده می شود

 تنوع محصول در غرفه سایپا دیده می شود
کدخبر : 38104

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد.

حسین محمدصالحی دارانی در بازدید از غرفه سایپا گفت: با توجه به عملکرد خوب گروه سایپا در چند وقت اخیر در مقایسه با  دیگر خودروسازان، تنوع محصول بیشتری در غرفه سایپا دیده می شود.

او افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم طراحی خودروی اقتصادی می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز مردم باشد.

نماینده فریدون شهر تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما مردم خودروی داخلی را بیشتر با پراید مقایسه می‌کنند؛ اما امروزه اگر مردم بدانند که این تنوع و کیفیت در عرصه خودروسازی کشور به وجود آمده و خودروسازان برای تولید خودرو با کیفیت عالی و قیمت مناسب تلاش می کنند، قضاوت در مورد تولیدات داخل بسیار متفاوت خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید از تولیدات داخل حمایت جدی داشته باشیم.

او افزود: هدف این است که بازار به صورت رقابتی دربیاید و محصولات متنوع تر باشند تا مردم بتوانند با توجه به شرایط اقتصادی  محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

صالحی دارانی گفت: امروزه باتوجه به پیشرفت در کیفیت و دانش بکاربرده شده در زمینه خودروسازی، اگر اعتماد بیشتری به شرکت‌های خودروسازی داخلی و دانشمندان و صنعتگران خود داشته باشیم، آینده صنعت خودروسازی بسیار امیدوار کننده خواهد بود و به زودی شاهد ثبات اقتصادی در عرصه خودروسازی خواهیم بود.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید