نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

سایپا با توجه به نیاز های کشور فعالیت های مناسبی انجام داده است

سایپا با توجه به نیاز های کشور فعالیت های مناسبی انجام داده است
کدخبر : 38152

نماینده مجلس از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد.

سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: سایپا در مسیر درستی قرار گرفته و نیاز های کشور را به درستی تشخیص داده است.

 او افزود: گروه سایپا  فعالیت های مناسبی به لحاظ تحقیقاتی در جهت مجهز شدن به بن سازه با همکاری و هم افزایی دیگر خودروسازان شروع کرده است که امر بسیار مبارکی است و امیدواریم بتوانند تا سال آینده جواب های اولیه خود را بگیرند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی قانون گذاری می کنیم و قانون گذاری تسهیل کننده فعالیت ها و شکل دهنده مسیر است ولی آنچه تکلیف کیفیت را مشخص می کند اقداماتی است که باید به واسطه خودروسازان انجام شود.

او افزود: خودروسازان وظیفه اصلی بهبود کیفیت را بر عهده دارند و به نظر می رسد که اقدامات اولیه خوبی در جهت بهبود کیفیت صورت گرفته است.

میرسیلم خاطر نشان کرد: از طرفی ما نباید مشکلات کلی اقتصاد کشور را فراموش کنیم، این مشکلات کلی طبیعتاً بر تمامی صنایع تاثیر گذار هستند.

او گفت: چه تحریم ها ادامه پیدا کنند و چه پایان یابند، خوشبختانه صنعت خودرو کشور خیزی برداشته است که می تواند در سال های آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید