توسط مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفت؛

مدیرعامل تسنیم سفیر قرض‌الحسنه کشور شد

مدیرعامل تسنیم سفیر قرض‌الحسنه کشور شد
کدخبر : 38234

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور در خبرگزاری تسنیم لوح «سفیر قرض‌الحسنه» کشور را به «مجید قلی‌زاده» مدیرعامل تسنیم اهدا کرد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران این خبرگزاری دیدار و و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدار، لوح افتخار «سفیر قرض‌الحسنه» در نظام بانکی کشور به «مجید قلی‌زاده» مدیرعامل خبرگزاری تسنیم اعطا شد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لوح اهدایی به مدیرعامل تسنیم تأکید کرده است انتخاب وی به‌عنوان سفیر قرض‌الحسنه با عنایت به فعالیت‌های ارزنده اجتماعی و فرهنگی خبرگزاری تسنیم و پیشگامی در امور خیر و انسان‌دوستانه صورت گرفته است. همچنین ابراز امیدواری شده سفیران قرض‌الحسنه با نیک‌اندیشی و خیرخواهی در مسیر خدمت به خلق خدا و دستیابی مردم به زندگی شرافتمندانه گام بردارند.

در این لوح همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ غنی قرض‌الحسنه در کشور تأکید و تصریح شده که این کار موجب برانگیختن نیت‌ها و انگیزه‌های انسان‌های بزرگ‌مهر و خیراندیش می‌شود و توسعه رفاه اجتماعی در پرتو فرهنگ قرض‌الحسنه و همیاری را شتاب می‌بخشد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از نیمه دوم سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش معارف و مبانی شرع مبین اسلام و فرهنگ قرض‌‌الحسنه و احیای مطلوب مبانی اقتصادی اسلامی در نظام بانکی کشور تأسیس شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۵۳۰ شعبه و بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان منابع، در نظر دارد در سایه احکام متعالی اسلامی با برخورداری هرچه بیشتر از رهنمودهای مراجع عظام تقلید و بهره‌مندی وافر از منویات و تعالیم علما و فضلای برجسته حوزه علمیه نقش محوری خود را در توسعه مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی نظام متعالی قرض‌الحسنه اسلامی به بهترین وجه ایفا کند.

 

خبرگزاری تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید