امرایی، مدیرعامل شرکت فولادسنگان در یادواره شهدا:

ایران سرزمین دلاوران و شرافتمندان است

ایران سرزمین دلاوران و شرافتمندان است
کدخبر : 38280

ایران سرزمین دلاوران و شرافتمندانی است که در ۸ سال دفاع مقدس و در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، جهت حفظ کیان و امنیت کشور در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و با تقدیم جان، از تمامیت ارضی و آبروی مملکت حفاظت کردند.

شهیدانی چون سلیمانی، همدانی و مدافعان حرمی بودند و هستند که در صدها و هزاران کیلومتر دورتر ، جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا فتنه به ایران عزیز وارد نشودو امروز ما در محضر شهید محمد ابراهیم زکی هستیم که بعنوان شهید گمنام میهمان شهرستان خواف بود و به تازگی هویت این عزیز معین گردیده است.

رهبر معظم انقلاب در جمع تولید کنندگان فرمودند: شما افسران جنگ اقتصادی هستید و اقتصاد را به نبایدبه تحریم وصل کنید و تلاش کنید تا توسعه اقتصادی رخ دهد و خدمات انجام شده توسط نظام را در راستای جهاد تبیین به مردم بازگو کنید.

خوشبختانه در جنگ اقتصادی و به همت تلاشگران شرکت فولادسنگان، روز به روز رونق اقتصادی توسعه یافته و الحمدلله به لطف نظام و انقلاب، بیش از دوهزار نیروی مستقیم در شرکت فولادسنگان مشغول بکار هستند و این مهم فقط به برکت سرمایه گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این منطقه است.

امرایی در پایان خاطر نشان کرد:ان‌شاالله همه ما سربازان قابلی در حوزه صنعت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: