بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از صنعت کرمان

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از صنعت کرمان
کدخبر : 38352

رئیس هیأت مدیره و رئیس اداره کل پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه مدیر شعب بانک در استان از بخش‌های مختلف کارخانه فاستونی آسیا کرمان بازدید و با مدیر این کارخانه گفت‌وگو کردند.

«عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره به همراه «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «حسین خزاعی» مدیر شعب استان کرمان و «فریدون فعالی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از بخش‌های مختلف کارخانه فاستونی آسیا در کرمان بازدید و با دکتر «نیاکان» مدیر این کارخانه به گفت‌و‌گو نشستند.

کارخانه فاستونی آسیا یکی از مشتریان حقوقی شعبه آزادی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کرمان است. این کارخانه تولیدکننده انواع نخ و پارچه بوده و از سال ۱۳۶۲ مشغول فعالیت است.

این کارخانه در حال حاضر با ظرفیت ۲ میلیون متر مربع انواع پارچه فاستونی و شبه فاستونی و تولید ۵۰۰ تن انواع نخ، با سالن‌های مجهز و واحدهای آزمایشگاهی، کنترل کیفیت و طراحی، بزرگترین کارخانه نساجی در جنوب شرق کشور به مشار می‌رود.

نیاکان ضمن تشکر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت که تداوم فعالیت کارخانه فاستونی آسیا بدون حمایت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امکان‌پذیر نبود و در خصوص همکاری هرچه بیشتر با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید