سازمان منطقه آزاد کیش/

دستور معاون اول رییس جمهور برای بررسی و بازگرداندن مالکیت هواپیمایی کیش ایر به سازمان منطقه آزاد کیش

دستور معاون اول رییس جمهور برای بررسی و بازگرداندن مالکیت هواپیمایی کیش ایر به سازمان منطقه آزاد کیش
کدخبر : 38400

محمد مخبر: بهره‌مندی مناطق آزاد از شرکت‌های هواپیمایی اختصاصی تحت مالکیت خود، قابلیت رایجی در دنیاست و نباید در دور باطل نبود گردشگر و نبود پرواز قرار گرفت.

محمد مخبر در آیین بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در پاسخ به درخواست سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد و نیز مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تشریح وضعیت پروازهای این جزیره برای بازگشت شرکت هواپیمایی کیش ایر به دامان منطقه آزاد کیش، ضمن بیان این‌که بهره‌مندی مناطق آزاد از شرکت‌های هواپیمایی اختصاصی تحت مالکیت خود، قابلیت رایجی در دنیاست، گفت: نباید در دور باطل نبود گردشگر و نبود پرواز قرار گرفت.

محمد مخبر در ادامه از وزیر اقتصاد خواست ضمن بررسی و اعلام گزارش، بازگشت شرکت هواپیمایی کیش ایر به سازمان منطقه آزاد کیش را پیگیری کند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه‌ی سخنان خود، مناطق آزاد را مزیتی برای کشور دانست که باید مشوقات و امکانات آن افزایش یابد تا سرمایه‌گذاری در این مناطق منطبق بر اهداف شکل‌گیری‌شان قابلیت اجرایی داشته باشد.

مخبر در ادامه افزود: ساز و کار بورس بین‌الملل هم که از طرف دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مورد اهتمام قرار گرفته برای ارتباطات بین‌المللی اقدام خوبی بوده که باید وزیر اقتصاد نیز روند عملیاتی سازی آن برای مناطق آزاد را تسهیل کند.

وی همچنین ضمن صحه‌گذاری به خط مشی سعید محمد و ایستادگی در برابر کاهش مشوقات و معافیت‌های مالی و گمرکی این مناطق، اظهار داشت: در مناطق آزاد موفق دنیا، امتیازهای متعددی به فعال اقتصادی داده می‌شود و نباید ویژگی‌های متمایز کننده مناطق آزاد و سرزمین اصلی از این مناطق برچیده شوند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید