ال جی/

حضور ال جی در نمایشگاه IFA 2022 با شعار “Life, Reimagined”

حضور ال جی در نمایشگاه IFA 2022 با شعار “Life, Reimagined”
کدخبر : 38427

ال‌جی از محصولات و خدمات طراحی شده برای ارائه تجربیات جدید به زندگی روزمره کاربران، رونمایی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG)، نوآور سبک زندگی درسطح جهانی، طیف متنوعی از راه‌کارهای زندگی هوشمند را به نمایش می‌گذارد که برای پاسخگویی به نیازها و سلایق مصرف‌کنندگان در دنیای در حال تغییر طراحی شده‌اند.

ال جی با تم"Life, Reimagined" در حال ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و کاربر محور خود است که امکانات و تجربیات جدیدی را در زندگی روزمره به ارمغان می آورد. 

هنگام ورود به غرفه  LG در سالن18(Messe Berlin) در نمایشگاه IFA 2022، تلویزیون 97 اینچی  OLED evo Gallery Edition از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

بزرگترین تلویزیون OLED جهان، مدل 97 اینچی G2 با کیفیت تصویر OLED خود نورده، فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی و سایز چشمگیر، بُعد کاملاً جدیدی به سرگرمی‌های خانگی می‌افزاید.

تعدادی از جدیدترین تلویزیون‌های پریمیوم ال‌جی با صفحه‌نمایش بزرگ در IFA به نمایش گذاشته می‌شوند، از جمله آن می¬توان به تلویزیون تقدیر شده ۸۸ اینچی LG SIGNATURE OLED 8K  اشاره کرد.

همچنین Micro LED ۱۳۶ اینچی 4K  (3840 در 2160) ال‌جی به نمایش گذاشته می‌شود. این راه‌کار خلاقانه سرگرمی خانگی، کیفیت تصویر درجه یک را در مقیاسی فوق العاده ارائه می‌دهد و پیکسل های خودنورده در اندازه میکرومتر را با طراحی مدولار در هم می‌آمیزد. بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی همچنین این فرصت را خواهند داشت که از تجربه فوق¬العاده گیمینگ با OLED (بازیFlex Arcade) با سبک retro لذت ببرند.

ال جی

در داخل غرفه چندین جایگاه بازی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌های کنسول‌های جدید و کلاسیک‌ قدیمی را در تلویزیون‌های OLED پیشرفته ال‌جی، از جمله اولین تلویزیون 42 اینچی  OLED خم شونده جهان  “LG OLED Flex” کاملاً جدید، امتحان کنند. LG OLED Flex با ارائه قابلیت خم شوندگی تا 20 حالت مختلف و مجموعه ای از ویژگی‌ها و تنظیمات گیمر محور، به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیمات بازی خود را مانند قبل شخصی سازی کنند. 

غرفه ال‌جی همچنین شامل Lifestyle Zone است، محلی که بازدیدکنندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات ال‌جی را که قابلیت این را دارند مطابق با هر سلیقه یا ترجیحی «طراحی» شوند، مشاهده کنند. Lifestyle Zone ویترین خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد که جدیدترین تلویزیون‌های Lifestyle LG را از مجموعه OLED Objet  ال‌جی، جدیدترین راه‌کارهای صوتی آن، مانند اسپیکر بی¬سیم متمایز  LG XBOOM 360، و مبلمان منحصر به فرد و لوازم جانبی خانه از برند پریمیوم هلندی Moooi را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر نوآوری‌های به نمایش درآمده در IFA می‌توان به راه‌کار ال‌جی در مراقبت و نگهداری از کفش، LG Styler™ ShoeCase و ShoeCare اشاره کرد.

مدل‌های لباسشویی و خشک‌کن با فناوری هوش مصنوعی(AI) که شستشو و خشک کردن البسه را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند، و Aero  Furniture (تصفیه‌کننده هوای با طراحی شبیه میز) اشاره کرد، که مرز بین طراحی زیبا و دستگاه تصفیه هوا با کارایی بالا را کمرنگ می‌کند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA همچنین می‌توانند با جدیدترین مانیتورهای ارتقا یافته در زمینه طراحی ارگونومیک و بهره‌وری ال‌جی در بخش نمایشگرهای Ergo  آشنا شده و همچنین با نمایشگرهای گیمینگ در بخش مانیتورهای UltraGear ، مشغول شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید