بانک ملی ایران/

برگزاری جلسه کمیته مضمون تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران

برگزاری جلسه کمیته مضمون تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران
کدخبر : 38455

هفتمین جلسه کمیته استراتژیک مضمون تعالی سرمایه انسانی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک و محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک برگزار شد.

در این جلسه فرهاد معقول ضمن تاکید بر نقش کلیدی و استراتژیک منابع انسانی در جاری سازی استراتژی ها و تحقق اهداف بانک، بر لزوم برگزاری جلسات مستمر در این حوزه اشاره کرد.

در ادامه، محمد شیریجیان نیز با اشاره بر اهمیت منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه بانک، پیاده سازی دقیق و منظم پروژه های این حوزه را خواستار شد.

در پایان این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه انسانی، آموزش، رفاه و درمان، سازمان و روش ها و توسعه سیستم ها با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکارها و چالش های اجرایی آنها پرداختند.

بهبود فرآیند ارتقاء و انتصاب، بازطراحی شرایط احراز و شایستگی های شغلی، مدیریت استعداد و جانشین پروری، بازطراحی دوره های آموزشی، مدیریت دانش و ساماندهی امکانات رفاهی و ورزشی از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید