ال جی/

رونمایی ال‌جی از مجموعه‌ انحصاری PLAYMOBIL در نمایشگاه IFA 2022

رونمایی ال‌جی از مجموعه‌ انحصاری PLAYMOBIL در نمایشگاه IFA 2022
کدخبر : 38491

ال‌جی شخصیت‌های عروسکی منحصر به فرد و لوازم خانگی اسباب بازی را در IFA معرفی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با همکاری  PLAYMOBIL®، سازنده مشهور اسباب‌بازی در آلمان، قرار است از مجموعه‌ای اختصاصی از اسباب‌بازی‌ با تم ال‌جی در IFA 2022 رونمایی کند. این فیگورهای عروسکی و اسباب‌بازی-های جدید و جذاب از سال آینده در راستای تعهد ال‎جی برای ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد و جدید برای کاربران، در مجموعه‌ای از رویدادهای آنلاین و حضوری در دسترس خواهند بود.

 در بخش  Lifestyle  غرفه ال‌جی در IFA  در کنار جدیدترین لوازم خانگی پریمیوم ال‌جی، سه شخصیت کاملاً جدید ساخته شده توسط ال‌جی و PLAYMOBIL  به نام‌های Henry (با نام مستعار «LG Man») که شخصیتی هوشیار و آماده کمک¬ کردن است، اینفلوئنسر محبوب آشپزخانه و سبک زندگی «Nora» و  شخصیت فعال در حوزه مد و لباس «J. J.»، به نمایش گذاشته می‌شوند.

LG_PLAYMOBIL_Image-1-e1662030274305-768x517

برای کمک به سه شخصیت LG-PLAYMOBIL جهت داشتن سبک زندگی راحت در خانه در مقیاس مینیاتوری، نسخه‌های اسباب بازی لوازم¬خانگی  نوآورانه LG، از جمله ماشین لباسشویی، اجاق های InstaView™  ، یخچال های InstaView، و WashTower™  نیز ساخته شده است.

این شخصیت‌های عروسکی بامزه و لوازم خانگی مینیاتوری در رسانه‌های اجتماعی نیز حضور خواهند داشت و در شبکه¬های مجازی ال‌جی، از جمله اکانت رسمی اینستاگرام شرکت لوازم خانگی ال¬جی و صفحه اینستاگرام Life’s Good Kitchen (@lifesgoodkitchen) حضور خواهند داشت.

Roh Soo-kie، رئیس بخش برند در شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:”باعث خوشحالی است که به بازدیدکنندگان IFA یک پیش‌نمایش از مجموعه اسباب‌بازی‌های جدید ال¬جی که با همکاری PLAYMOBIL آلمان ساخته شده است، ارائه دهیم”. «مصرف‌کنندگان می‌توانند در رویدادها و تبلیغات  اختصاصی که از اوایل سال 2023 شروع می‌شود، این اسباب‌بازی‌های بسیار جذاب و کوچک را تهیه کنند. ما به ارائه فعالیت‌های تعاملی که تجربیات منحصربه‌فرد کاربری را ارائه می‌دهند و نشان‌دهنده تعهد مستمر ال‌جی به نوآوری برای زندگی بهتر هستند ، ادامه خواهیم داد. ”

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) در برلین، می توانند در غرفه نمایشگاهی ال¬جی در سالن 18، Messe Berlin، درباره سری اسباب بازی های جدید اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید