رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد؛

همت جمعی لازمه حل مشکلات هواپیمایی کیش است

همت جمعی لازمه حل مشکلات هواپیمایی کیش است
کدخبر : 38508

مهدی کشاورز: سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی با اتحاد و همدلی می توانند اتفاقات خوبی را در جزیره رقم بزنند و مشکلات موجود برای بازگرداندن مدیریت هواپیمایی کیش به سازمان را حل کنند.

مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عصر شنبه 12 شهریور در جلسه مشترک با روسا و اعضای هیئت مدیره مجامع صنفی که با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ بخش خصوصی را یکی از ارکان اصلی در حوزه های "اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و رسانه" معرفی کرد.

مهدی کشاورز با اشاره به این که موضوع خصوصی سازی شرکت هواپیمایی کیش از سال 95 آغاز شده و سال 98 در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است، بیان داشت: شرکت هواپیمایی کیش هنوز واگذار نشده، 100 درصد سهام آن متعلق به سازمان است اما از اختیار ما خارج شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تلاش بخش خصوصی در کنار سازمان برای حل مشکلات کیش تاکید کرد و افزود: در حالی که پروازها کاهش پیدا کرده ما باید تمام توان و تلاش خود را برای رونق گردشگری و تجاری کیش به کار گیریم.

کشاورز اظهار داشت: عوامل مختلفی در ایجاد این معضلات نقش داشته که باید نسبت به حل آن اقدام کنیم، در شرایط پیش آمده بارها تاکید شده که اجاره بها در صنوف مختلف بر اساس وضعیت بازار از سوی مالک در نظر گرفته شود بنابراین پایبند به اصول باشیم و به همنوعان خود کمک کنیم.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخش دیگر سخنان خود گفت: برخلاف وجود محدودیت هایی که از آنها اطلاع دارم، به جد به آینده امیدوارم چرا که ما رویکردمان فراتر از یک جشنواره زمستانی یا تابستانی است و برای برگزاری برنامه های متنوع در طول 365 روز از سال برنامه ریزی کردیم.

وی تصریح کرد: رویکرد سازمان به گونه ای است که از تمام ظرفیت ها در طول سال برای خروج از این شرایط استفاده خواهد کرد بنابراین درخواستم از نمایندگان تمام صنوف حاضر در جلسه این است که نگاهتان امیدوار کننده باشد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید