با هدف توسعه روابط دوجانبه/

توسعه روابط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با فرمانداری رشت

توسعه روابط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با فرمانداری رشت
کدخبر : 38544

«محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان با هدف توسعه روابط دوجانبه با دکتر «امام پناهی» فرماندار رشت دیدار کرد.

«نجفی شعاع» در این دیدار که در محل فرمانداری رشت برگزار شد، ضمن ارائه آماری از پرداخت وام‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، برای انعقاد تفاهمنامه حمایتی در راستای مرتفع نمودن مشکلات معیشتی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از طریق پرداخت وام های قرض الحسنه اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: طرح ارائه «سفرکارت» به عموم گردشگران جهت استفاده از اقامت‌گاهها، مراکز تفریحی، هتل‌ها و ... اجرایی خواهد شد که لازمه آن انعقاد تفاهم‌نامه با میراث فرهنگی، سازمان صمت، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، صنف هتل داران و سایر متولیان امر است.

نجفی شعاع در ادامه به تشریح جزئیات طرح های تسهیلاتی و مأموریتهای بانک پرداخت که با استقبال فرماندار رشت مواجه شد.

در ادامه، دکتر «حمیدرضا امام پناهی» فرماندار رشت در سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جامعه، بر ضرورت حمایت همه نهادهای حاکمیتی از اهداف نیک‌اندیشانه و همنوع‌دوستانه بانک تأکید کرد.

فرماندار رشت تصریح کرد: در گام اول همکاری، حساب مجتمع اقامتی گردشگری مروارید خزر به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل شده و پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل این مجتمع از طریق شعب بانک پرداخت شود تا پرسنل از مزایای طرح مهریار بهره‌مند شوند.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید