در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی؛

تقدیر از بانک پارسیان به‌عنوان بانک یاور اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد

تقدیر از بانک پارسیان به‌عنوان بانک یاور اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد
کدخبر : 38586

در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی که باهدف تقدیر از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد و با حضور اعضای هیات امنا و رئیس کمیته امداد امام (ره) ، مدیران بانک مرکزی و بانک‌های مختلف برگزار شد، از بانک پارسیان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

این همایش به‌منظور اقدامات مؤثر بانک پارسیان در اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ترویج فرهنگ اشتغال صورت گرفت.

گفتنی است؛ اقدامات بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) موجب شد که این بانک بهترین عملکرد را در حوزه حمایت از محرومان به نام خود ثبت کند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که بانک پارسیان با تحقق 111 درصدی بودجه ابلاغی دربند ب تبصره 16 بودجه سال 1400 ، بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک‌های کشور از آن خودکرده است.

همچنین بانک پارسیان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه 1401 ، به‌منظور توانمندسازی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز، تعداد 1،053 وام قرض‌الحسنه به مبلغ حدود 951 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید