برای همراهی با زائران اربعین؛

پنج کانتینر اتاق خنک همراه اول راهی نقاط مرزی با کشور عراق شد

پنج کانتینر اتاق خنک همراه اول راهی نقاط مرزی با کشور عراق شد
کدخبر : 38600

همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و همراهی با زائران اربعین، پنج اتاق خنک در قالب کانتینرهای مجهز را در اختیار سازمان اورژانس کشور برای استقرار در نقاط مرزی با کشور عراق قرار داد.

در آستانه اربعین حسینی(ع) و راهپیمایی عظیم عاشقان اباعبدالله، اپراتور اول تلفن همراه  همگام با زائران این رویداد مردمی، اقدام به حمایت از سازمان اورژانس کرد.

با توجه به شرایط فصلی و گرمای هوا، یکی از موضوعات رایج در مسیر حرکت زائران، گرمازدگی است که دست اندرکاران اجرایی در این مراسم همواره با ابتکاراتی به دنبال پیشگیری و مواجهه با این شرایط هستند.

امسال در صفر 1444 نیز همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و همراهی با اربعینی ها، پنج کانتینر برای استفاده در قالب «اتاق خنک» را در اختیار سازمان اورژانس کشور قرار داد تا با استقرار آنها در نقاط مرزی با کشور عراق، بتواند میزبان زائران گرمازده باشد تا ادامه حرکت برایشان مهیا شود.

این کانتینرها ضمن مجهز بودن به سیستم روشنایی و برق کشی و فرش بودن، هر کدام دارای 3 اسپلیت خنک کننده هستند و با طراحی نشان همراه اول بر روی آن ها، زمینه ای فراهم شده تا زائران از فاصله دور نیز بتوانند این کانتینرها را تشخیص داده و در صورت نیاز به اتاق خنک مراجعه کنند.

 

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید