مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه باغ فردوس:

تلاش برای جذب منابع و توسعه خدمات ریالی و ارزی باید در دستور کار قرار گیرد

تلاش برای جذب منابع و توسعه خدمات ریالی و ارزی باید در دستور کار قرار گیرد
کدخبر : 38611

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه باغ فردوس گفت:حضور شرکت‌های بزرگ، صرافی‌ها و اصناف متعدد در این منطقه، فرصت‌های لازم را برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایجاد کرده است و باید از حداکثر ظرفیت‌های شعبه برای ارائه خدمات بانکی استفاده شود.

علیرضا قیطاسی با بیان این که شعبه باغ فردوس در موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای در شهر تهران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور شرکت‌های بزرگ، صرافی‌ها و اصناف متعدد در این منطقه، فرصت‌های لازم را برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایجاد کرده است و باید از حداکثر ظرفیت‌های شعبه برای ارائه خدمات بانکی استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم جذب مشتریان جدید، بهبود یافتن ترازنامه و نیز تقویت امور اعتباری شعبه، افزود: پرونده‌های مطالبات غیرجاری باید با قدرت و سرعت پیگیری شده و از منابع جدید برای تخصیص تسهیلات به صورت بهینه استفاده شود.

مدیرعامل بانک دی همچنین با دریافت گزارشی از عملکرد این شعبه، رهنمودهای لازم برای بهبود شرایط فعالیت شعبه باغ فردوس را ارائه کرد.

قیطاسی همچنین در محل اداره امور شعب استان تهران و البرز حضور یافت و در جریان جزئیاتی از فعالیت‌های این حوزه قرار گرفت.

در جریان این بازدید، مدیرعامل بانک دی با کارکنان شعبه باغ فردوس و اداره امور شعب استان تهران و البرز به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد و در جریان دغدغه‌ها و مسائل آنها قرار گرفت.

 

روابط‌عمومی بانک دی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید