با ثبت نام در بیمه‌نامه مسافرتی ویژه اربعین حسینی؛

زائران اربعین حسینی زیر چتر حمایتی بیمه دانا قرار می‌گیرند

زائران اربعین حسینی زیر چتر حمایتی بیمه دانا قرار می‌گیرند
کدخبر : 38692

چگونگی فرآیند ثبت نام زائران اربعین حسینی در طرح بیمه‌نامه مسافرتی تکمیلی بیمه دانا به صورت حضوری و الکترونیکی اعلام شد.

این شرکت به منظور ایجاد آرامش خاطر زائران اربعین حسینی، نسبت به ارائه پوشش بیمه عمر، حوادث و بیمه‌نامه مسافرتی تکمیلی ایشان اقدام کرده است، به طوری‌که شروع پوشش این طرح از زمان خروج از مرزهای رسمی و پایان پوشش آن نیز زمان ورود به کشور خواهد بود.

گفتنی است، تعهدات پوشش‌های بیمه‌نامه مسافرتی ویژه اربعین از سوی شرکت بیمه دانا در زمینه پوشش فوت ناشی از حادثه و نقص عضو هر کدام؛ ۲۵۰ میلیون تومان، فوت عادی؛ ۵۰ میلیون تومان، جراحی بستری در بیمارستان؛ ۲۰ میلیون تومان، اعمال سرپایی؛ پنج میلیون تومان و هزینه بازگرداندن جسد در صورت فوت، ۲۵ میلیون تومان است که سقف تعهدات آن جمعا تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

متقاضیان برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه و یا با ورود به پرتال شرکت بیمه دانا، نسبت به ثبت نام در سامانه صدور الکترونیکی به نشانی اینترنتی https://apps.dana-insurance.ir اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 58378000-021 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز، متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند به کلیه مراکز طرف قرارداد بیمه سامان در کشور عراق و یا شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور با ارائه اسناد هزینه‌های انجام شده، مراجعه کنند.

 

روابط‌عمومی بیمه‌دانا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید