امروز برگزار شد؛

برگزاری مراسم تکریم و معارفه امام جمعه کیش

برگزاری مراسم تکریم و معارفه امام جمعه کیش
کدخبر : 38707

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز با حکمی از سوی محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به‌عنوان امام‌جمعه جدید جزیره کیش منصوب و معرفی شد.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که مراسم تکریم و معارفه حکایت همه ما است، یک روز پست و مسوولیتی را به ما می سپارند و باید پاسخگوی این مسوولیت باشیم، گفت: با توجه به سختی ها و دشورای هایی که این مسوولیت ها دارد یک نعمت هم است چرا که مردم برای حل مشکلاتشان به ما مراجعه می کنند.

کشاورز ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه جدید کیش، گفت: با کمک و ظرفیت خوب ایشان می توانیم گام های موثری در راستای بهتر شدن حال مردم جزیره کیش برداریم.

کشاورز، با قدردانی از تلاش های مجاهدانه حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده  اظهار داشت: ایشان پایگاهی برای اقشار مختلف مردم جزیره کیش بودند و سعی می کردند کمک حال و صدای مردم باشند.

لوح تقدیری که از سوی مهدی کشاورز رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده اهداء شد، آمده است.

 

باسمه تعالی

 

حضور گرامی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسن زاده

اکنون که پس از سالها حضور در سنگر دشمن شکن نماز جمعه، جزیره زیبای کیش را ترک می کنید و در سنگر دیگری به ایفای نقش می پردازید، بر خود فرض می دانم از جنابعالی بابت همه تلاش های مجاهدانه و روشنگری های مسئولانه تشکر و تقدیر کنم.

بی شک اهالی غیور و قدرشناس کیش هرگز خاطرات شیرینی را که از خطبه های بلیغ و خدمات بی دریغ شما در ذهن خود ثبت و ضبط کرده اند، از یاد نخواهند برد، همان گونه که همکاران بنده در سازمان منطقه آزاد کیش نیز هدایت ها و همدلی هایتان را فراموش نخواهند کرد.

همگان شاهد بودند که جنابعالی در تمام این سالها با احساس مسئولیت و اخلاصی مثال زدنی به بسط و گسترش آموزه های اخلاقی و انقلابی همت گماشتید و فرهنگ مدارا و همزیستی را بین برادران شیعه و سنی ترویج نمودید. علاوه بر این با حسن خلق، روی گشاده، تواضع و‌ سعه صدر سبب شدید که همه شهروندان و مسئولان، شما را تکیه گاهی امین و دلسوز بدانند

توسعه بناها و‌ فضاهای آموزشی و عبادی و رونق بخشیدن به محافل علمی و مذهبی جزیره کیش از دیگر خدمات ارزنده جنابعالی است که انشاالله ذخیره شایسته ای برای دنیا و آخرت تان خواهد بود.

 بنده از طرف خودم، همکاران و همه خدمتگزاران نظام اسلامی در جزیره کیش از جنابعالی قدردانی می کنم و دوام توفیقات، سلامت و سرافرازی تان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

لازم به ذکر است آیین معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین بی‌نیاز  و تکریم حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده که پیش از این امامت جمعه کیش  را بر عهده داشت، روز سه شنبه با حضور مهدی حسین زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه، حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، و شماری از مسوولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام بی نیاز که امروز به عنوان امام جمعه کیش معارفه شد، سوابقی همچون معاون پژوهشی جامعه‌المصطفی، جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، رئیس جامعة المصطفی(ص) شاخه لبنان را در کارنامه خود دارد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید