همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد؛

نشست صمیمانه مدیران ارشد گروه سایپا با مشتریان

نشست صمیمانه مدیران ارشد گروه سایپا با مشتریان
کدخبر : 38833

همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، اولین نشست صمیمانه مدیران عامل شرکت های گروه، مدیران ارشد حوزه خدمات، مهندسی، کیفیت، فروش با جمعی از مشتریان محصولات سایپا در استان خراسان رضوی برگزار شد و در این نشست مشتریان نقطه نظرات خود را در خصوص خودرو خودبیان کردند.

احمد کریم پور سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا در این نشست گفت: بر اساس دستور و تاکید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا، مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان جزو اولویت های اصلی گروه سایپا قرار گرفته و بر این اساس پروژه های متعددی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.

کریم پور سیاست های گروه خودروسازی سایپا در بحث افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات را برای مشتریان تشریح کرد و افزود: با تاکید مدیرعامل گروه سایپا مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان جزو اولویت های اصلی گروه سایپا است و پروژه های متعدد و بزرگی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.

او تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که تا پایان سال کانال های ارتباطی از جمله اپلیکیشن موبایل، فالواپ، باشگاه مشتریان، خدمات بیشتر خط تماس ارتباطی 096550 که در اختیار مشتریان قرار دارد را توسعه دهیم چرا که اقدامات اصلاحی با محوریت نظر مشتری در اولویت قرار گرفته است.

او افزود: برای برگزاری این نشست در ابتدا بررسی های صورت گرفت و امکان سنجی انجام شد و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با توجه به محدودیت های که در محل برگزاری داشتیم،  تعداد 50 نفر از مشتریان محصولات متنوع گروه سایپا به صورت اتفاقی و رندوم انتخاب شدند.

کریم پور تاکید کرد: نمونه های انتخاب شده بر اساس فراوانی مدل محصول در سطح استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

او با اشاره به اینکه برگزاری این نشست،بیان همراهی همه جانبه گروه سایپا با مشتریان خود است گفت: شاخص احساسی و عاطفی مشتری نسبت به استفاده از محصولات در نظرسنجی و ارتباط تلفنی ایجاد نمی شود و این فرصت با تاکید مدیرعامل گروه طی یک نشست صمیمانه انجام شد و خوشبختانه تصمیم گیری های بسیار خوبی در این نشست صورت پذیرفت.

سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا گفت: به دلیل استفاده حداکثری از جلسه، برنامه به نحوی برگزار شد که بیشترین زمان ممکن به شنیدن صحبت های مشتریان اختصاص یافت و به همین خاطر در خصوص تمامی محصولات چندنفر از مشتریان، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و صحبت های خود را بیان کردند و سپس مدیران عامل شرکت های گروه و مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش توضیحاتی ارائه دادند.

او با بیان اینکه مشتریان از انجام این نشست بسیار رضایت داشتند، گفت: در این جلسه تصمیمات کلان در حوزه های طراحی، کیفیت، مهندسی برای بلند مدت گرفته شد و همچنین مواردی هم نیاز به اقدامات سریع در حوزه خدمات، امداد و تامین قطعه بود که تصمیم گیری شد و در کل جمع بندی مناسبی صورت گرفت.

کریم پور گفت: در پایان هم قائم مقام مدیرعامل گروه در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ضمن قدردانی از حضور مشتریان، برای برگزاری نشست های اینچنینی به صورت جامع تر و با جامعه فراوانی بیشتر در برنامه های مختلف تاکید کرد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید