معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان :

محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می کند

محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می کند
کدخبر : 38842

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن ایمنی ساختمان را تضمین می کند.

علیرضا نقش در حاشیه بازدید از نمایشگاه متالورژی با اشاره به برند معتبر ذوب آهن در عرصه ملی و بین المللی  گفت : ذوب آهن به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران در تربیت نیروی انسانی ماهر و راه اندازی صنایع فولادی گوناگون در اقصی نقاط کشور نقشی بی بدیل داشته است که همگان به این مقوله کلیدی واقف هستند.

وی افزود: پیرو سیاست های دولت در خصوص اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن، گزینه مناسب برای احداث ساختمان های ایمن بهره گیری از سبد محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان است و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری آماده همکاری به منظور تحقق یافتن این دستاورد مهم هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار تصریح کرد : یکی از زیرساخت های مهم تولید فولاد، گاز است که مجموعه های فولادی در این زمینه محدودیت هایی را تجربه کردند،لذا تلاش کردیم تا این چالش تولید برطرف شود و فولاد به عنوان بخش پیشران تولید،در خدمت رونق اقتصاد کشور قرار بگیرد.

علیرضا نقش، تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان را از دیگر دستاوردهای مهم این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد : در گذشته این محصول استراتژیک از خارج از کشور وارد می شد اما به همت دانش و تلاش کارکنان این کارخانه عظیم در کنار تامین خطوط ریلی کشور، به جمع صادرکنندگان این محصول پیوستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید