در یازدهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی ها؛

بیمه تعاون، برگزیده جایزه تعالی تعاونی ها

بیمه تعاون، برگزیده جایزه تعالی تعاونی ها
کدخبر : 38981

در یازدهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی ها، بیمه تعاون موفق به اخذ گواهی تعهد به تعالی 4 ستاره شد.

اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی، با حضور مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش در تهران برگزار شد.

جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمانهای دولتی و غیر دولتی بخش تعاونی، در راستای تعالی سازمانی تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون، خانه تعاونگران از سال 1391 اقدام به ارزیابی تعاونی‌ها و اعطای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی بر مبنای مدل تعالی EFQM کرده و این جایزه اهدافی نظیر «ایجاد فضایی رقابتی برای تعالی تعاونی ها؛ تشویق تعاونی‌ها برای انجام فرآیند خود ارزیابی تعالی و شناخت نقاط قوت و فرصت‌های قابل بهبود و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق تعاونی‌ها» را دنبال می میکند.

بیمه تعاون نیز که همواره خود را مورد سنجش آزمون های گوناگون قرار می دهد، در یازدهمین دوره این جشنواره شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی تعهد به تعالی 4 ستاره شده است.

بیمه

گفتنی است، بیمه تعاون در مرداد 1395، به عنوان اولین شرکت بیمه ای کشور موفق به دریافت استاندارد و جایزه بین الملی (Supporter Of Customer Welfare) از کشور آلمان شد که به معنای تطبیق امور بیمه گری بیمه تعاون با استانداردهای بیمه کشور آلمان است.

همچنین این شرکت در آبان 1397 نیز موفق به اخذ سه استاندارد از شرکت آکادمی TUV NORD ایران-آلمان شد.

بر این اساس، بیمه تعاون موفق به اخذ استانداردهای «پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو 9001 ویرایش 2015 (سیستم مدیریت کیفیت)»، ایزو 10004؛ ویرایش 2018 (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ایزو 10002 ویرایش 2018 (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) شد.

همچنین این استانداردها از زمان دریافت تاکنون، هر ساله با آزمون مجدد موسسه مذکور، موفق به تمدید شده اند.

بیمه تعاون همچنین در بهمن 1399، موفق به اخذ استاندارد ایزو 31000 (گواهی مدیریت ریسک) ویرایش سال 2018 از مؤسسه توف‌نورد اتریش شد.

اخذ این گواهی سبب شد تا شرکت بیمه تعاون در اردیبهشت 1400، طی تفاهم نامه ای با مجموعه شرکت های گروه خودروسازی سایپا به عنوان سازمان الگو انتخاب شده و تجربیات خود را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

از دیگر سو، شرکت بیمه تعاون موفق به اخذ نشان حفظ حقوق بیمه گزاران (مرداد 1395)؛ گواهی تعهد تعالی سازمانی (اسفند 1399)؛ اخذ رتبه -BBB از سوی موسسه اعتبار سنجی برهان (شهریور 1400) و تمدید آن در اسفند 1400 و دریافت تقدیرنامه تعالی سازمانی (اسفند 1400) شد.

شایان ذکر است که البرز محمدی، رئیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، یحیی صمدی مقدم، چهره ماندگار کیفیت کشور و رئیس کمیته علمی جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی، حسین شهریور، دبیرکل خانه تعاونگران ایرانی، محمدحسین کرامت، مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی های اعتبار گروه شغلی سراسر کشور، محمد خان بلوکی، رئیس اتاق تعاون استان تهران و رئیس اتحادیه تعاونی های حمل و نقل سراسر کشور از جمله مدیران و مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید