به ریاست عیسی فرهادی

جلسه ستاد اربعین منطقه آزاد انزلی برگزار شد

جلسه ستاد اربعین منطقه آزاد انزلی برگزار شد
کدخبر : 38984

با حضور دبیر ستاد اربعین استان گیلان و مدیران ستادی اعضا ، جلسه ستاد اربعین منطقه آزاد انزلی به ریاست عیسی فرهادی مدیرعامل سازمان، با هدف ارایه آخرین گزارش تأمین منابع مالی و کالاهای مورد نیاز برای زائران اربعین حسینی برگزار شد.

ابتدای جلسه عیسی فرهادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح بر اینکه اربعین بزرگ‌ترین همایش عبادی سیاسی جهان است، بیان کرد: در مجموعه منطقه آزاد انزلی تلاش شد تا با کمک خیرین و سرمایه‌گذاران منابع مالی مناسبی برای زائران اربعین تامین شود

فرهادی با تاکید بر اینکه پاداش و اجر خادمین اربعین با خداوند و اباعبدالله امام حسین (ع) است، اضافه کرد: همایش پیاده روی اربعین کاملا مردمی و خودجوش است.

در ادامه این نشست مجید فاتحی دبیر ستاد اربعین منطقه ،گزارشی مبنی بر کمک سازمان منطقه آزاد انزلی از محل خیرین منطقه به ستاد عتبات عالیات استان و موکب‌  شهرستان انزلی ارایه کرد.

انتهای این نشست نادر عبدالله پور، دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به شرکت، بیش از ۲۶ هزار زائر گیلانی در پیاده روی اربعین امسال مشارکت دارند و عمده تردد گیلانی ها از طریق مرز خسروی و استان کرمانشاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ موکب گیلانی برای پیاده روی اربعین حسینی امسال فعال هستند، افزود: موکب های گیلانی در ۲۴ نقطه در عراق خدمات رسانی می کنند.

وی از مساعدت های ویژه مدیرعامل و مجموعه ستاد اربعین منطقه آزاد انزلی قدردانی نمود.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید