پس از برگزاری 4 دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

169 پرونده جهت رسیدگی تشکیل شد

169 پرونده جهت رسیدگی تشکیل شد
کدخبر : 38986

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل 169 پرونده جهت رسیدگی به درخواست‌های قشموندان پس از برگزاری 4 جلسه دیدار مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان خبر داد.

سید نبی الله موسوی با اعلام این خبر گفت: با حضور افشار فتح‌الهی در روستاها و محلات شهر قشم، دسترسی مردم به عالی‌ترین مقام سازمان جهت ارائه درخواست بررسی و رسیدگی به مسائل سازمانی و اداری تسهیل شده است.

وی ادامه داد: در نخستین دیدار مردمی مقام عالی سازمان در روستای دیرستان 39 پرونده درخواست‌های مردمی ثبت و جهت رسیدگی به ادارات مربوطه ارسال شد.

به گفته موسوی در دومین دیدار مردمی در مسجد امام حسین (ع) محله سجادیه شهر قشم نیز 47 پرونده تشکیل شد و با ارجاع به واحدهای سازمانی در دست بررسی است.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در سومین دیدار مردمی در شهر درگهان نیز 43 پرونده تشکیل شد که در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین دیدار مردمی که در شهر طبل برگزار شد، نیز 40 درخواست به مدیرعامل ارائه شد و هم اکنون با ارجاع به واحدهای مربوطه در دست بررسی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رویکرد جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عدالت‌محوری در اولویت قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم در بررسی درخواست‌های مردمی حداکثر دقت را به کار ببریم تا به تمام درخواستهای  پاسخ مناسب داده شود.

موسوی تصریح کرد: رسیدگی به قید فوریت به درخواست های واصله مردمی و ارائه پاسخ شفاف همراه با حفظ کرامت انسانی به مراجعین جزو تاکیدات رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان می باشد و ما نیز در اجرای اوامر نهایت کوشش را به کار خواهیم برد.

به گفته مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم حفظ سرمایه اجتماعی، رضایت شهروندان و ارتقای اعتماد عمومی به مجموعه سازمان اولویت اول این مدیریت می باشد.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید