قائم مقام توسعه و تولید ایران‌خودرو ‌خبر داد

افزایش ۴۷ درصدی تولید کامل خودرو

افزایش ۴۷ درصدی تولید کامل خودرو
کدخبر : 39065

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش ۴۷ درصدی تولید از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کیانوش پورمجیب با بیان این‌که برخی آمار منتشر شده برمبنای تولید ناقص و به اصطلاح مکانیکی بوده در حالی‌که تولید کامل و قابل عرضه به مشتریان ملاک عملکرد ایران‌خودرو است، گفت: از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه ۲۶۴.۲۰۲ دستگاه خودرو به صورت کامل تولید و آماده عرضه به مشتریان شده است.

وی افزود: مقایسه عدد تولید امسال با سال گذشته که تولید در بازه زمانی یادشده ۱۸۰ هزار دستگاه بوده نشان دهنده رشد ۴۷ درصدی تولید کامل و بدون کسری خودرو است.

پورمجیب از افزایش تولید ماهانه در مردادماه امسال نسبت به مرداد سال گذشته خبر داد و گفت: رشد ۵۶ درصدی در تولید ماهانه نیز حکایت از وضعیت مطلوب در ایران خودرو و بهبود شرایط تولید در ماه‌های اخیر دارد.

قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، در عین حال از افزایش بیش از ۴۰ درصدی صدور فاکتور محصولات از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی تحویل خودرو نیز رشد بیش از ۳۲ درصدی را تجربه کرده است.

وی با بیان این‌که نیمه دوم سال همواره تیراژ تولید روند افزایشی دارد، گفت: با همدلی و وفاق تمامی ارکان تولید و زنجیره تامین به اهداف ترسیم شده تولید و تامین نیاز بازار دست خواهیم یافت.

پورمجیب تصریح کرد: توسعه محصول نیز مطابق با برنامه زمان‌بندی در حال اجرا بوده که علاوه بر بهبود محصولات فعلی، در سال آینده شاهد عرضه دو محصول جدید و مدرن به بازار خواهیم بود.

وی با بیان این‌که تولید و توسعه همراه با ارتقای کیفیت محصولات دنبال می‌شود، افزود: شاخص‌های کیفیت در ماه‌های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده و در زمینه ارایه خدمات پس از فروش نیز توفیقات خوبی حاصل شده است که همگی بیانگر گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف عالیه ترسیم شده برای رضایتمندی مشتریان بزرگ‌ترین خودروساز کشور است.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: