بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

سرپرست جدید مدیریت شعب استان هرمزگان معرفی شد

سرپرست جدید مدیریت شعب استان هرمزگان معرفی شد
کدخبر : 39112

«حسین شادخواست» به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان فعالیت خود را آغاز کرد.

با حضور دکتر «ناصر سیف‌الهی» عضو هیأت مدیره، «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی بانک، از زحمات «رضا صابری» مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان تقدیر و «حسین شادخواست» به‌عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب استان هرمزگان معرفی شد.

قرض‌الحسنه، سنتی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آن را احیا کرد

سیف‌الهی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم گفت: استان هرمزگان از نظر تعداد پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ردیف سیزدهم و از نظر شعب در رتبه هفدهم استان‌ها قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه همه کارکنان بانک در سراسر کشور تلاش کرده‌اند تا منابع خوبی برای بانک جذب شود.

سیف‌الهی عنوان کرد: قرض‌الحسنه یکی از سنت‌هایی است که در جامعه ما مغفول مانده و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکنون توانسته است این سنت را احیاء کند.

وی خاطرنشان ساخت: کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهرایران افراد پاک‌دستی هستند و سعی کنند این پاک‌دست بودن را با هیچ چیز عوض نکنند.

وی خطاب به کارکنان بانک، ادامه داد: رعایت نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید و برای اینکه این امر محقق شود، ضوابط و مقررات را هیچ‌گاه نادیده نگیرید.

سیف‌الهی ادامه داد: بانک با اعتماد و اعتبار همراه است و اگر این اعتبار خدشه‌دار شود، مردم به آن بدبین می‌شوند. به همین دلیل لازم است با عملکرد خود، اعتبار بانک را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان ساخت: مدیران بانک باید با همکاران و مشتریان فروتنی و تعامل داشته باشند. یک مدیر خوب باید از همکاران دلجویی کرده و همیشه به روز باشد و دستورالعمل‌های بانکی را به خوبی بداند.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: طی یک سال و نیم اخیر خوشبختانه از استان هرمزگان در کمیته انضباط کار بانک موردی نبوده که این امر به دلیل حاکم بودن مدیریت صحیح در استان هرمزگان بوده است.

حمایت گسترده بانک از اقشار محروم

در ادامه مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: برای پایدار ماندن این کشور و انقلاب اسلامی، شهدای زیادی جان خود را در این راه اهدا کرده‌اند.

کریمی افزود: ما مدیون همه شهدا هستیم چرا که ۳۰۰هزار شهید برای ادامه این انقلاب جانفشانی کرده‌اند و خون شهدا پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام است.

وی اظهار داشت: کمک به هم‌نوع یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دین اسلام بر آن تأکید شده و همه ما باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

کریمی ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌هایی است که در زمینه کمک به هم‌نوع با اعطای وام قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند و این فرصت بسیار خوبی برای ما به وجود آورده تا در زمینه کمک به مردم فعالیت کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک بانک تجاری نیست و بیشترین ارتباط را با افرادی دارد که نیازمند هستند.

کریمی ادامه ‌داد: انجام کار برای این افراد برکت زیادی به کار و زندگی ما وارد می‌کند؛ به همین دلیل باید حواسمان به مشتری‌هایمان باشد که ناراضی از بانک نروند. زیرا آن‌ها ولی نعمت‌های ما هستند.

وی بیان کرد: فرهنگ سازمانی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متفاوت بوده و این امر باعث شده که این بانک رشد خوبی داشته باشد.

مدیر امور استان‌های بانک خطاب به کارکنان استان هرمزگان گفت: روحیه سخت‌کوشی و مشتری‌مداری خود را حفظ کرده تا بتوانید به رشد بانک کمک کنید.

وی با بیان اینکه گسترش خدمات غیرحضوری باید افزایش یابد، عنوان کرد: در حوزه دیجیتال هر روز شاهدیم که تغییرات و پیشرفت‌های زیادی به وجود می‌آید و این خدمات گسترش پیدا می‌کند. به همین دلیل باید خدمات غیرحضوری را در بانک توسعه دهیم.

عملکرد مطلوب مدیریت شعب استان هرمزگان

در ادامه رئیس اداره کل بازرسی بانک گفت: استان هرمزگان یکی از بهترین عملکردها را در مجموعه بانک دارد که این نشان از صداقت و پاک‌دستی کارکنان این استان است.

نجفی افزود: مسلط بودن به بخشنامه‌ها یکی از مواردی است که باعث می‌شود تخلفات در بانک‌ها کم شود. لازم است بخشنامه‌ها و قوانین توسط کارکنان هر روز مرور شده تا تسلط بر آنها کامل شود.

رشد چشمگیر منابع مدیریت شعب هرمزگان

در ادامه مدیر سابق شعب بانک در استان هرمزگان گفت: با اقداماتی که از سوی همکاران در این بانک انجام شد، در سال ۱۳۹۹ رشد منابع بانک در استان ۷۰ درصد و در سال گذشته ۱۰۰ درصد بوده، به‌طوری که در سال گذشته رتبه سوم کشور را در زمینه رشد منابع کسب کردیم.

صابری به افزایش تعداد دستگاه‌های کارتخوان در استان اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، تعداد دستگاه‌های کارتخوان مدیریت شعب استان از ۲۷۵۰ دستگاه در شهریور سال ۱۳۹۹ به ۵۸۱۱ دستگاه در مرداد ماه سال جاری رسیده است.

صابری به برخی اقدامات انجام شده در ۲ سال مدیریت خود در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: افتتاح باجه درگهان، افتتاح ساختمان ملکی شعبه قشم، احداث سالن همایش، خرید ملک و جابه‌جایی شعبه امام رضا (ع)، افتتاح باجه سیریک، تعمیر و بهسازی شعبه امام حسین(ع)، جابه‌جایی شعبه بندر لنگه، تعمیر و بهسازی شعبه جناح، بهسازی شعبه حاجی‌آباد، خرید و نصب دیزل ژنراتور ساختمان سرپرستی از جمله اقداماتی بوده که طی این ۲ سال انجام شده است.

وی ادامه داد: تعمیر و تعویض چهار واحد مأمورسرا در بندرعباس، تعویض تابلوی برخی شعب، پیگیری و جذب ۳۰ نفر پرسنل جدید و تعیین تکلیف املاک مازاد استان از دیگر مواردی است که طی این ۲ سال اجرایی شده است.

صابری خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته ۴۲ هزار فقره وام به ارزش بیش از ۱۶هزار میلیارد ریال در شعب استان پرداخت شده و در سال جاری نیز تاکنون ۲۲هزار فقره به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در بحث وام‌های تکلیفی نیز در سال جاری در استان و در بخش ازدواج ۱۹۲ فقره وام به مبلغ ۲۵۶ میلیارد ریال، وام فرزندآوری ۵۶ فقره به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال، ۱۱۴ فقره وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به مبلغ ۷۸ میلیارد ریال و۱۱ فقره وام به مددجویان بهزیستی به ارزش ۷ میلیارد ریال در سال جاری پرداخت شده است.

پرداخت حقوق و دستمزد سازمان‌ها از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

سرپرست جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان نیز در ادامه گفت: در سال ۱۳۹۰ در استان هرمزگان به استخدام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درآمدم و ۲ سال در شعبه بلال و ۵ سال در شعبه رودان فعالیت داشته‌ام.

«حسین شادخواست» افزود: در سال ۱۳۹۵ که در شعبه رودان فعالیت داشتم، این شعبه به عنوان یکی از شعب منتخب در سطح کشور انتخاب شد.

شادخواست ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ به عنوان معاون مدیریت شعب در استان کرمان فعالیت داشتم و اکنون با اعتمادی که مدیران بانک به بنده داشته‌اند، به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان هرمزگان به فعالیت‌ خود در این بانک ادامه می‌دهم.

وی با تقدیر از «رضا صابری» مدیر سابق شعب استان گفت: فعالیت‌های آقای صابری در این مدت بسیار خوب بوده که نمونه آن جذب حقوق و مزایای کارکنان استانداری هرمزگان است و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه داده و حقوق کارکنان دیگر ادارات و شرکت‌های استان را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهرایران پرداخت کنیم.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید