معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی؛

تقدیم سند توسعه تعاون تا دو ماه آینده به هیات دولت

تقدیم سند توسعه تعاون تا دو ماه آینده به هیات دولت
کدخبر : 39123

معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از دست اندکاران هفته تعاون از تقدیم سند توسعه تعاون تا دو ماه آینده به هیات دولت خبرداد.

مهدی مسکنی گفت:موضوع تعاون نیاز به ترویج در میان مردم ندارد بلکه باید تعاون را در میان مسوولان ترویج کنیم.

وی افزود:هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه «رسم تعاون» ترویج تعاون در میان مسوولان بود؛به همین دلیل تلاش کردیم بسیاری از نمایندگان مجلس،مدیران ارشد نظام ومعاونان وزرا را به نمایشگاه دعوت کنیم تا توانمندی های بخش تعاون را از نزدیک رویت کنند.

معاون وزیر تعاون ادامه داد:یکی از خروجی های این نمایشگاه این بود که سند توسعه تعاون بعد از 10 سال در هیات دولت و در حضور رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد:بر اساس دستور رئیس جمهور مکلف هستیم سند نهایی توسعه تعاون را طی دو ماه به دولت ببریم تا به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

مسکنی گفت:ما در بخش تعاون به دنبال این موضوع هستیم که ذهنیت ها تغییر یابد.ما در بخش تعاون آماده ایم آنچه را که به مردم تعلق دارد را به مردم منتقل کنیم.

در این مراسم از تمام دست اندرکاران برگزاری مراسم هفته تعاون تقدیر به عمل آمد. لوح تقدیر مهدی مسکنی ،معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرام بخشا، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، آرمین معصومی، سرپرست شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، محمد سجادی،رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و سید علی میرفخرایی،معاون امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید