فرماندار قائمشهر در نمایشگاه بین المللی خودروی شمال کشور:

گروه خودروسازی سایپا توان رقابت با خودروسازان سایر کشورها را دارد

گروه خودروسازی سایپا توان رقابت با خودروسازان سایر کشورها را دارد
کدخبر : 39359

فرماندار قائم شهردر بازدید از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو شمال گفت: گروه سایپا با تنوع محصولات جدید و بروز در نمایشگاه خودرو شمال کشور حاضر شده که نشان از تحول در این مجموعه است.

جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائم شهر در حاشیه بازدید از غرفه سایپا گفت: مردم طالب خودروی با کیفیت و  اقتصادی هستند که در این راستا شرکت های خودروسازی کشور باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا بتوانند با خودروهای خارجی رقابت کنند که خوشبختانه سایپا در این راه گام های خوبی برداشته است.

 فرماندار قائم شهر در مورد ارائه محصولات سایپا در نمایشگاه خودرو شمال کشور در شهرستان قائم شهر گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی صنعت خودرو هستیم.

مولایی قرا افزود: این مجموعه با تلاش دانشمندان و جوانان کشورمان امروز به نقطه ای رسیده است  که محصولات شرکت سایپا با سایر محصولات شرکت های خودروسازی دنیا رقابت می کند.

او ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده نیز شاهد این پیشرفت ها باشیم و مجموعه سایپا بتواند خودروهایی در شأن مردم ایران زمین تولید کند.

مولایی افزود: شهرستان قائمشهر به دلیل موقعیت استراتژیک خود (از تهران به سمت شمال کشور سپس به غرب و شرق استان) فضای خاص و ویژه ای دارد که این فرصت مناسبی  برای سرمایه گذاران در حوزه قطعات است.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت: ما تعاملات خود را از سال های پیش با مجموعه خودروسازی سایپا آغاز کرده و مجموعه ای  تحت عنوان شرکت خودروسازی سایپا شمال شکل گرفته است که در شهرک صنعتی این شهرستان یک قطعه زمین، حدود ۲ هکتار برای این کار اختصاص داده ایم و سایپا شمال در آنجا در حال فعالیت است و امید است که مدیران سایپا با حساسیت بیشتری این موضوع را پیگیری کنند.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه محصول، قطعات، بازاریابی و توسعه بازارهای هدف در نمایشگاه بین المللی شمال کشور حضور پیدا کرده است تا آخرین تکنولوژی و دستاوردهای تولیدی خود را در معرض دید علاقمندان صنعت خود قرار  دهد.

قابل ذکر است:  غرفه سایپا در این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قائمشهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در سالن توسکا، پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو است

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید