توسط صندوق بازنشستگی کشوری اجرا می‌شود؛

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان متقاضی زیارت اربعین

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان متقاضی زیارت اربعین
کدخبر : 39394

در ادامه خدمات زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری برای حضور بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در مراسم اربعین حسینی، «ارائه تسهیلات ۴ میلیون تومانی ویژه اربعین» به سایر خدمات این صندوق شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی اضافه شد.

تسهیلات مالی سفر برای راهپیمایی اربعین، به مبلغ ۴ میلیون تومان با بازپرداخت یک ساله و کارمزد ۴ درصد و در دو شکل به متقاضیان ارائه می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

بر این اساس و در حالت نخست، بازنشستگان می‌توانند از طریق تور تعریف شده در سامانه خاتم تور شرکت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.com  در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کنند که در این صورت ابتدا مبلغ ۴ میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده باید به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت شود.

در حالت دوم نیز بازنشستگان عزیز پس از انجام سفر و حضور در مراسم اربعین حسینی، با بارگذاری مدارک و مستندات از جمله مستندات ثبت نام در سامانه سماح و همچنین تصویر گذرنامه ممهور به مهر خروج از مرزهای تعیین شده در سامانه‌ای که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت به دریافت تسهیلات مالی اقدام کنند.

گفتنی است بازنشستگان محترم می‌توانند در صورت تمایل تا روز چهارشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۱ برای ثبت درخواست امکان استفاده از سایر خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری نیز از طریق سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اقدام کنند.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید