رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام عنوان کرد؛

خدمت‌رسانی به ۴ هزار زائر در موکب‌های پتروشیمی ایلام

خدمت‌رسانی به ۴ هزار زائر در موکب‌های پتروشیمی ایلام
کدخبر : 39419

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام گفت: روز چهارشنبه به ۴ هزار زائر حسینی در موکب‌های پتروشیمی ایلام مستقر در چوار و ایوان خدمت ارائه شده است.

علیرضا معراجی، با بیان اینکه استان ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) است و کارکنان پتروشیمی ایلام نیز به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: خدمات متنوعی در ایستگاه‌های صلواتی پتروشیمی ایلام ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: طبخ و توزیع غذای گرم، توزیع آب معدنی و چایی، تهیه و توزیع شربت و آب‌میوه در قالب صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت پتروشیمی ایلام است.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی ایلام با اشاره به تصمیم ستاد اربعین استان و انتخاب پتروشیمی به عنوان معین در شهرستان‌های ایوان و چوار تاکید کرد: موج بازگشت زائران از سمت چوار و ایوان در ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته و این موکب آماده پذیرایی و استقبال از زائران حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) است.

معراجی بیان داشت: در راستای ثبت خاطرات شیرین و مثبت از خادمان زائران در استان ایلام، به کودکان زائر هدایایی در قالب اسباب بازی و مدادرنگی اهداء می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از حمایت‌های مهندس گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت، از تمام مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام که در موکب‌های چوار و ایوان به زائران خدمت‌رسانی نمودند قدردانی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید