دکتر نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی:

روابط عمومی در انسجام سازمانی نقش برجسته‌ای دارد

روابط عمومی در انسجام سازمانی نقش برجسته‌ای دارد
کدخبر : 39425

دکتر سعدالله نصیری گفت: تجربیات مدیریتی من در سازمان ها نشان می دهد که روابط عمومی ها در کنار مدیریت سازمان و در شناسایی و حل مشکلات سازمانی به ویژه مسائل انسانی نقش برجسته‌ای دارند و یکی از ابزارهای کارآمد در مدیریت نوین بشمار می روند.

دکتر سعدالله نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران بر نقش روابط عمومی ها در انسجام سازمانی تاکید کرد و گفت: تجربیات مدیریتی من در سازمان ها نشان می دهد که روابط عمومی ها در کنار مدیریت سازمان و در شناسایی و حل مشکلات سازمانی به ویژه مسائل انسانی نقش برجسته‌ای دارند و یکی از ابزارهای کارآمد در مدیریت نوین بشمار می روند.

 وی با تشبیه فعالیت روابط  عمومی ها  به ریسمان نامرئی هر سازمان به توفیقات انجمن روابط عمومی ایران در معرفی خدمات روابط‌عمومی اشاره کرد و جایگاه سازمان های مردم نهاد را در رشد و توسعه کشور بسیار  مهم توصیف کرد.

دکتر نصیری در ادامه ضمن اشاره به تاریخچه دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت : در حال حاضر این دانشگاه یکی از دانشگاه های شناخته شده کشور در سطح جهانی است و در رشته های مختلف پزشکی فنی و علوم انسانی به ویژه حقوق و روانشناسی بهترین عملکرد را داشته است.

در این دیدار خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران به تشریح تاریخچه و فعالیت های این انجمن در سطح ملی پرداخت و هدف از این دیدار را همکاری متقابل در جذب دانشجویان به صنعت و شناخت مسائل صنعت در دانشگاهها و تعالی ارتباط بین صنعت و دانشگاه دانست.

 در پایان این جلسه مقرر شد  تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و انجمن روابط عمومی ایران مبادله شود و همکاری های گسترده‌ای بین این دو نهاد در راستای رشد صنعت و خدمات در سطح ملی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید