رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

ژئوسایت تنگه چاهکوه ظرفیتی منحصر به فرد در عرصه ژئوتوریسم جهانی است

ژئوسایت تنگه چاهکوه ظرفیتی منحصر به فرد در عرصه ژئوتوریسم جهانی است
کدخبر : 39552

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ژئوسایت تنگه چاهکوه ظرفیتی منحصر به فرد در عرصه ژئوتوریسم جهانی است.

افشار فتح الهی در بازدید از ژئوسایت تنگه چاهکوه با اشاره به شگفتی های بی مانند این نقطه اظهار داشت: معرفی ظرفیت های ژئوپارک جهانی قشم و به ویژه این ژئوسایت نیازمند هم افزایی در حوزه اطلاع رسانی و رسانه است.

وی ارزش گردشگری این مجموعه را فراملی خواند و گفت: فضاهای گردشگری جزیره در نوع خود مثال زدنی است و باید در عرصه جهانی بیشتر شناخته شود.

فتح الهی در ادامه این بازدید از اینفوسنتر ژئوسایت تنگه چاهکوه دیدن کرد و در خصوص حمایت از بانوان تولیدکننده صنایع دستی جهت ارتقای این محصولات و بازاریابی و فروش، دستور ویژه صادر نمود.

در ادامه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در ژئوسایت دره تندیس ها، پهناورترین ژئوسایت ژئوپارک جهانی قشم خواستار ساماندهی مسیر ترددی گردشگران شد تا ضمن تامین امنیت، مسیریابی مناسبی در طول بازدیدهای گردشگری خود از این ژئوسایت ویژه داشته باشند.

بازدید از جزایر ناز و بررسی وضعیت دسترسی خودروها به سواحل این منطقه از دیگر برنامه های فتح الهی در پنج شنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ بود.

طی این بازدید دستور لازم برای ساماندهی محوطه ساحلی این منطقه و جلوگیری از تردد خودروها به منظور تامین امنیت گردشگران در ساحل ناز صادر شد.

حضور در برنامه ارسال محموله کمک های پرسنل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم به منطقه زلزله زده سایه خوش، بخش دیگری از برنامه های امروز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود.

این محموله شامل ۴۰۰ بسته بهداشتی و لوازم التحریر به ارزش یک میلیارد ریال بوده است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید