بانک پارسیان/

نمایش دستاوردها و نوآوری‌های بانک پارسیان در نمایشگاه صنعت تهران

نمایش دستاوردها و نوآوری‌های بانک پارسیان در نمایشگاه صنعت تهران
کدخبر : 40109

بانک پارسیان باهدف همراهی، حمایت و نقش‌آفرینی مؤثرتر در حوزه صنعت و تأمین نیازهای شرکت‌های صنعتی، به‌صورت فعال در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حضور یافت.

بانک پارسیان با برپایی غرفه در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد و کارشناسان حوزه‌های مختلف بانک با استقرار در محل غرفه آماده پاسخگویی به سؤالات بازدیدکنندگان هستند.

همچنین گروه بازاریابی بانک متشکل از کارشناسان بانکداری شرکتی، امور شعب، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و ارزی با هدف شناسایی بازارهای جدید جهت تأمین مالی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، توسعه برندینگ و معرفی خدمات در غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضورداشته و ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌های این بانک در زمینه حمایت از بخش‌های مختلف حوزه صنعت را ارائه می‌کنند.

گفتنی است؛ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور بیش از 300 شرکت ایرانی و خارجی از 9 لغایت 12 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه تخصصی که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی در کشورمان محسوب شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انواع ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات ساخت و تولید، اتوماسیون یا خودکارسازی صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، ابزارآلات تولیدی و صنعتی، قطعات مصرفی، مواد اولیه صنعتی، دستگاه‌های ابزار دقیق، وسایل آزمایشگاهی و تست محصول و … جهت بازدید و خرید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید