قائم مقام ایران خودرو تاکید کرد

تمرکز ویژه آبی‌پوشان جاده مخصوص بر روند شکایات مشتریان

تمرکز ویژه آبی‌پوشان جاده مخصوص بر روند شکایات مشتریان
کدخبر : 40120

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.

کیانوش پورمجیب در حاشیه بازدید از مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو با اشاره به این‌که حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید، اقدامی بسیار مهم در احیای کیفیت محصولات بوده گفت: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری فعلی در گروه صنعتی ایران خودرو بسیاری از مفاهیم نادرست را از تولید حذف کرده و سبب شده تا خودرو کامل و قابل عرضه به بازار به جای خودرو ناقص و کالای در جریان ساخت به عنوان عملکرد تولید ایران خودرو درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به تجهیزات، زیرساخت و منابع انسانی متخصص و با تجربه در مجموعه ارتباط با مشتریان ایران خودرو گفت: ظرفیت‌های موجود به صورت کامل در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان به کار گرفته می‌شود.

پورمجیب با بیان این‌که مدیریت ارتباط با مشتریان توانسته در ماه‌های اخیر با به‌کارگیری مطلوب‌تر ظرفیت‌های موجود، در راستای استراتژی‌های کلان گروه حرکت کند، گفت: این مجموعه به عنوان آخرین و اصلی‌ترین نقطه کانونی ایران خودرو براساس نحوه عملکرد و پاسخ‌گویی، نقش مهم و راهبردی در جلب رضایت مشتریان و ارتقای تصویر ذهنی مشتریان در حوزه های مختلف فروش، کیفیت و خدمات پس از فروش دارد.

وی با تاکید بر توسعه خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان به دلیل افزایش تیراژ تولید گفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ارایه خدمات مطلوب و بی نقص به مشتریان، برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه خدمات و پاسخ‌گویی، متناسب با شان مردم و مشتریان اجرا می‌شود.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر لزوم همکاری و ارتباط تنگاتنگ بخش‌های مختلف سازمان با مدیریت ارتباط با مشتریان و شکل‌گیری چرخه بهبود، گفت: آسیب شناسی از طریق دریافت نظرات و تحلیل درخواست‌های مشتریان و در نهایت انعکاس نقاط قابل بهبود به فرآیندهای تولیدی، سبب حذف نواقص و ایرادات قطعات و سیستم‌های خودروها خواهد شد.

گفتنی است، قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو به منظور بررسی شرایط ارایه خدمات و زیرساخت‌های مدیریت ارتباط با مشتریان از بخش‌های مختلف این مدیریت و تعمیرگاه مرکزی شماره یک بازدید کرد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: