مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

روند توسعه تجاری و صنعتی منطقه آزاد ماکو با پیوست فرهنگی دنبال می شود

روند توسعه تجاری و صنعتی منطقه آزاد ماکو با پیوست فرهنگی دنبال می شود
کدخبر : 40232

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: روند توسعه تجاری و صنعتی منطقه آزاد ماکو با رویکرد جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه ها با پیوست فرهنگی دنبال می شود.

حسین گروسی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: در بند ۱۱ اقتصاد مقاومتی به توسعه عمل مناطق آزاد و انتقال فناوری نوین تاکید شده است که توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مناطق آزاد، تکلیف را برهمگان روشن کرده است.

وی با تاکید بر عملگرایی مطابق با سفارشات رهبری گفت: اتخاذ سیاست های مدبرانه در این جنگ اقتصادی در کنار عملگرایی سرلوحه مدیریت منطقه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه هیچگونه گرایشی به جریانات سیاسی ندارم اضافه کرد: ولایت بزرگترین نعمت برای مردم است و با پیروی و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب می توانیم در برون رفت از مشکلات موفق شویم.

گروسی خواستار توجه بیشتر مسئولین به مناطق آزاد شد و اضافه کرد: برای زیرساخت های منطقه آزاد جبل علی که یک صدم منطقه آزاد ماکو می باشد، ۲.۵ میلیارد دلار هزینه شده است همچنین معافیت های مالیاتی در کشورهای دیگر ۵۰ سال است که باعث جذب سرمایه گذاران به این کشورها می شود  لذا برای رسیدن به جایگاه اصلی و سطح جهانی باید مسئولین و نمایندگان مجلس بیش از این به مناطق آزاد توجه داشته باشند.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات محمدرضا عبدالرحیمی تجلیل و حسین گروسی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد ماکو منصوب شد.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید