رییس هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد؛

پاسخ به نیازهای کسب و کاری مشتریان بانک ملی ایران در گروه مالی

پاسخ به نیازهای کسب و کاری مشتریان بانک ملی ایران در گروه مالی
کدخبر : 40347

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک از گذشته و دیرباز همواره سبد کاملی از محصولات بانکی را داشته و اولین بانکی است که در اهداف و برنامه های آن، خدمات بانکداری جامع دیده شده است، گفت: با تغییرات برنامه های استراتژیک بانک ملی ایران، ساز و کارهای تشکیل گروه مالی نیز فراهم شد تا نیازهای کسب و کاری مشتریان به نحو احسن پاسخ داده شوند.

عباس شفیعی با بیان اینکه این بانک علی رغم اینکه از گذشته خدمات بانکداری جامع ارایه کرده است اما شاید در دوران جدید نیازهای بازار خود را تغییر نداده بود، افزود: همزمان با تغییر مدیریت بانک و همچنین تغییراتی که از اواخر سال گذشته در برنامه های استراتژیک بانک صورت گرفت، بحث بانکداری جامع در برنامه تحول استراتژیک گنجانده شد.

وی تصریح کرد: برای آماده سازی مضامین استراتژیک ضرورت داشت ساز و کارهای لازم نیز فراهم شود که در قالب تشکیل گروه مالی در بانک ایجاد شد.

شفیعی تاکید کرد: گروه مالی به همراه بانک می توانند مجموعه نیازهای کسب و کاری مشتریان به ویژه مشتریان بزرگ و مشتریان شرکتی را تامین کنند.

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: ایجاد این ساختار برای اجابت درخواست های بنگاه های بزرگ ضرورت داشت و بانک ملی ایران این اقدام را انجام داد .

به گفته وی، گروه مالی در حوزه بازار سرمایه و بیمه برای رفع نیازهای مشتریان به بانک کمک می کند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید