مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

امنیت، اعتماد،سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی درجامعه است

امنیت، اعتماد،سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی درجامعه است
کدخبر : 40377

عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با صدور پیامی ضمن تأکید براینکه امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی درجامعه است؛ نسبت به مساعی ارزشمند پرسنل خدوم نیروی انتظامی ادای احترام کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت ها و از جان گذشتگی های سروقامتان سبز پوش و سپید دل است که بیداری و هوشیاری را با استقامت و ایمان پیوند زده و با نثار بیش از ۱۳ هزار شهید امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آوردند‌.

نام گذاری این هفته به نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، و بی وقفه در زمیـنه استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی از خزر تا خلیج فارس و در نقاط صفر مرزی تا پای جان ایستادگی می کنند.

بی شک امنیت، اعتماد،سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی درجامعه است، بدین وسیله ضمن بزرگداشت هفته  نیروی انتظامی از تلاشهای بی شایبه شما حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار تبریک گفته و توفیقات روز افزون برای مجموعه فراجا در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.

عیسی فرهادی

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید