کیش/

جزیره کیش میزبان نخستین نمایشگاه "اینوتکس پست"

جزیره کیش میزبان نخستین نمایشگاه "اینوتکس پست"
کدخبر : 40378

نخستین رویداد ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان "اینوتکس پست" با همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش با حضور جمعی از مسوولان معاونت فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود.

نمایشگاه"اینوتکس پست"همزمان با گرامی داشت روز جهانی پست، هفدهم مهر در مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور بیش از 50 شرکت شتاب دهنده و استارتاپی در حوزه های مرتبط با خدمات پستی برگزار می شود و تا 19 مهر ادامه خواهد داشت.

فعالیت های تخصصی شامل "حمل و نقل، لجستیک، دریافت و تحویل کالا و خدمات پرداخت اعتباری و همچنین برگزاری پنل های تخصصی" در نخستین رویداد ملی و دانش بنیان شرکت ملی پست با عنوان"اینوتکس پست"است.

حضور برخی از کسب و کارهای دانش بنیان در این نمایشگاه، عضو مراکز نوآوری پست در سراسر کشور هستند که ضمن ارائه آخرین دستاوردها و خدماتشان در حوزه های مرتبط با خدمات پستی، نشست هایی با محوریت تبادل نظر و انتقال تجربه ها برگزار می شود.

گفتنی است ابتدای امسال رویداد کارآفرینی و نوآوری شرکت ملی پست با عنوان"ایده بازار پست"در موزه ملی ارتباطات در تهران برگزار شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: