مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کردند:

توانمندسازی مددجویان و اقشار کمتر برخوردار، مدال افتخار بانک مسکن

توانمندسازی مددجویان و اقشار کمتر برخوردار، مدال افتخار بانک مسکن
کدخبر : 40460

طی مراسمی، مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) از مساعدت‌های بانک مسکن در اعطای تسهیلات به مددجویان این کمیته، تقدیر و تشکر کردند.

در این مراسم که دکتر یحیی صادقی، مدیرکل برنامه‌ریزی و پشتیبانی طرح‌های اشتغال و محمدعلی هاشمی مدیر تجهیز منابع و بهبود فضای کسب‌وکار کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند، با اعطای لوح تقدیری از سید محسن فاضلیان عضو هیأت مدیره و معاون امور اعتباری بانک مسکن تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و پشتیبانی طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از اعطای لوح تقدیر به عضو هیأت مدیره بانک، با بیان اینکه اعطای تسهیلات بانک مسکن به مددجویان با سرعت و سهولت مطلوبی انجام می‌شود، از همکاری بانک در برنامه‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکر کرد.

سید محسن فاضلیان عضو هیأت مدیره و معاون امور اعتباری بانک نیز در این مراسم گفت: بانک مسکن به موضوع توانمندسازی قشر ضعیف جامعه در حیطه مسوولیت اجتماعی خود نگاه می‌کند.

وی ادامه داد: بانک چه در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و چه در زمینه عمل به رسالت اجتماعی خود در خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه انجام‌وظیفه کرده و با افتخار در این مسیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کند.

فاضلیان با اشاره به انجام بیش از 98 درصد تعهدات بانک مسکن در سال گذشته در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بانک مسکن در سال 1401 مکلف به اعطای 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توانمندسازی اقشار ضعیف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در شش‌ماهه اول سال 40 درصد از تعهدات خود را انجام داده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1401 به تمام تعهدات و تکالیف خود در این زمینه عمل کند.

لازم به ذکر است، در شهریورماه سال جاری در «همایش یاوران اشتغالزایی و خودکفایی» به سبب عملکرد مثبت بانک در ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مسکن تقدیر شد.

همچنین به‌واسطه عملکرد مثبت بانک در پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت به اقشار خاص توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از بانک مسکن تقدیر به عمل آمد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید