مدیر عامل در جمع کارکنان و نمایندگان استان خراسان رضوی

سیاست بیمه البرز نماینده محوری است

سیاست بیمه البرز نماینده محوری است
کدخبر : 40541

مدیر عامل شرکت بیمه البرز در آیین افتتاح ساختمان جدید مجتمع بیمه ای رضوی مشهدکه باحضور رئیس و اعضای هیات مدیره ، معاونان مدیر عامل و کارکنان مجتمع و نمایندگان استان خراسان رضوی این شرکت برگزار شد، نماینده محوری را سیاست بیمه البرز اعلام کرد

محسن پورکیانی ضمن تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته عنوان کرد: خوشبختانه طی سه سال گذشته با همکاری و همدلی کارکنان، بیمه البرز در تولید حق بیمه 220در صد رشد داشت این در حالی است که رشد صنعت بیمه 195درصد بود.

وی افزود: در این دوره سرمایه بیمه البرز از محل سودهای حاصل شده، از 400 میلیارد تومان به 3500 میلیارد تومان رسید. همچنین در این مدت سود بیمه البرز سه برابر بیشتر از سود متوسط صنعت بود. و به یازده برابر نسبت به دوره قبل رشد داشت و در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده و تبدیل شدن به بزرگترین بیمه خصوصی کشور ، گام های موثری در این جهت برداشته شد .

وی به افزایش نرخ رشد تمدید بیمه نامه ها طی سه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: نرخ تمدید بیمه نامه ها از 20درصد به 65درصد رسیده است.

مدیرعامل بیمه البرز توسعه فروش بیمه های زندگی را یکی از برنامه های اصلی شرکت ذکر کرد وگفت: توسعه فروش بیمه های زندگی نیازمند تلاش های بیشتری است و باید با ایجاد سازمان فروش در این بخش اقدام کرد.

وی اظهار داشت: زیبنده نیست در حالی که شرکت بیمه البرز بالاترین سودعملیاتی در بین شرکت های بیمه ای رادارد سهم اندکی در رشته بیمه های زندگی داشته باشد

وی گفت: بیمه البرز طی دوسال گذشته در زمینه آموزش و فرهنگ سازی برای توسعه فروش بیمه های زندگی اقدام کرده است و در هین راستا در سال گذشته و شش ماه سال جاری رشد نسبتا خوبی در فروش بیمه های زندگی داشته است.

مدیرعامل بیمه البرز ، سهامداران ، بیمه گزاران ، کارکنان و نمایندگان را چهار رکن اصلی این شرکت دانست و اظهار داشت: در سال های اخیر منافع هر چهار رکن مذکور مورد توجه بوده و تلاش شده است رضایت نسبی همه ذی نفعان حاصل شود.

وی اظهار داشت: استان خراسان رضوی دارای پتانسیل های فراوان است و به لحاظ مساحت، جمعیت و سهم از تولید ناخالص داخلی جزو چهار استان اصلی کشور است و به لحاظ ضریب نفوذ بیمه رتبه ششم و به لحاظ حق بیمه سرانه رتبه یازدهم را دارد که بیانگر پتانسیل بالای این استان در فعالیت بیمه ای است .

پورکیانی همدلی و همکاری نمایندگان و شعب را ضامن موفقیت دانست و افزود باید از رقابت شعب و نمایندگان پرهیزکرد.

 

روابط عمومی بیمه البرز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید