ایرالکو/

جلسه تجلیل و معارفه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات ایرالکو

جلسه تجلیل و معارفه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات ایرالکو
کدخبر : 40579

جلسه تجلیل از مهندس احمدی؛ معاون سابق برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات و معارفه مهندس اسدی معاونت جدید این حوزه، با حضور مهندس زاوشی عضو محترم هیأت مدیره ایرالکو و تنی چند از مدیران شرکت در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۷ برگزار گردید.

مهندس زاوشی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس احمدی بابت زحمات دوران تصدی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات؛ تأکید نمود: در همه جای دنیا، برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین جایگاه‌ها در شرکت‌ها و به ویژه در بنگاه‌های بزرگ تولیدی-صنعتی را دارا می‌باشد و از  اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های توسعه محور برای بهبود آینده ایرالکو اذعان نمود: باید در پروژه‌های مهم صنعت آلومینیوم و تولید شمش این فلز با ارزش و استراتژیک، کارهای تحقیقاتی نوین انجام دهیم و آنچه در این برهه از زمان دارای اهمیت بسزایی می‌باشد این است که با هم‌افزایی تمامی ارکان شرکت، دست در دست یکدیگر، وابستگی این صنعت را به سمت و سوی درون سازمانی سوق دهیم؛ در حالی که خوشبختانه و قطع به یقین، تجربه کافی در این خصوص، در بین کارشناسان متبحر ایرالکو وجود دارد.

عضو هیأت مدیره ایرالکو در ادامه افزود: برای این که بتوانیم سهم ایرالکو از بازار فعلی صنعت آلومینیوم کشور و دنیا را حفظ و ان‌شاءا… آن را ارتقاء دهیم، باید بتوانیم مزیت رقابتی ایجاد نماییم و یکی از مسائلی که می‌تواند زمینه‌ساز این مهم گردد، دست‌یابی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات به جایگاه شایسته‌اش در شرکت می‌باشد.

مهندس زاوشی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مهندس اسدی در مسئولیت جدید، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءا… شرکت بتواند از تجربیات ارزشمند مهندس احمدی به انحاء دیگر بهره کافی به دست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید