صندوق تامین خسارت های بدنی/

پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت هفته وحدت

کدخبر : 40596

مهدی قمصریان، مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

وحدت رمز موفقیت اسلام است و نقطه وحدت اسلام پیامبر مهربانی و رأفت حضرت محمد مصطفی (ص) است. مسلمانان همه با هم برادر و برابر هستند و باید با اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال تفرقه افکنی را از بدخواهان بگیرند.

امید است عموم برادران و خواهران مومن و مسلمان در برابر امواج کینه‌آفرین تعصب و جهالتی که مورد سوءاستفاده دشمنان اسلام و منطقه قرار گرفته است بر وحدت میان فرق مختلف اسلامی اصرار ورزند و هرگونه تحریک و تخریب را از سوی هر کسی که باشد محکوم کنند وگام‌های عملی‌تر در جهت وحدت بردارند.

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین ، رحمه للعالمین و پیام آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی ( ص ) و میلاد ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت که چتری است برای رحمت خداوند بر سر امت اسلام و زداینده کینه ها، کدورت ها و خود خواهی ها را به همه امت اسلامی به ویژه خانواده بزرگ صنعت بیمه و همکاران ارجمند صندوق تامین خسارت های بدنی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: