روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه/

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از پتروشیمی بندرامام

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از پتروشیمی بندرامام
کدخبر : 40652

مدیرعامل بانک صادرات ایران در راس هیاتی متشکل از مدیران ارشد کشوری و استانی این بانک جهت ارتقاء سطح همکاری های فی‌ما‌بین از پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.

روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران به همراه مدیران ارشد این بانک در مجتمع پتروشیمی بندرامام حاضر شدند و نشستی راهبردی و هم‌افزایی در مسائل اقتصادی و صنعتی را با سپهدار انصاری نیک مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد شرکت برگزار کردند.

در این نشست مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته وحدت ، تاریخچه و پیشینه شرکت را تشریح کرد و ظرفیت ها و پتانسیل‌های منحصر به فرد پتروشیمی بندرامام در عرصه های مختلف تولیدی ، صنعتی و ارزشی را عنوان نمود.

انصاری نیک همچنین روابط و تعامل حداکثری بین صنعت و بانک ها را موتور محرکه اقتصاد ملی برشمرد و استفاده مطلوب از فرصت های سازنده بین دو مجموعه را اصلی‌ترین رکن توسعه دانست.

در ادامه جلسه نیز مدیرعامل بانک صادرات ایران ، ویژگی‌های برجسته این بانک در سطح کشور و در صحنه‌های بین المللی را شرح داد و بر بکارگیری تمامی ظرفیت های این بانک در راستای تعالی تولید کشور تاکید کرد.

در پایان سیدضیاء امینی ، تعامل و هم‌افزایی شبکه بانکی با شبکه صنعتی کشور را پیش نیاز پویایی اقتصاد دانست و مباحث مختلفی را از نگاه ویژه بانک صادرات به حوزه اشتغال و تولید ، تصریح‌ کرد.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید