با محوریت نجات مصدومین و تخلیه اضطراری

اولین جلسه هماهنگی برگزاری مانور مشترک نشت‌ گاز کلر در پتروشیمی اروند و پتروشیمی های همجوار

اولین جلسه هماهنگی برگزاری مانور مشترک نشت‌ گاز کلر در پتروشیمی اروند و پتروشیمی های همجوار
کدخبر : 40656

اولین جلسه هماهنگی مانور سراسری نشت‌ گاز کلر با محوریت نجات مصدومین و تخلیه اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.

این نشست که نخستین جلسه مشترک سراسری نشت‌گاز کلر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی محسوب می‌شود، روز دوشنبه و با حضور واحد‌های HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی، پتروشیمی راه‌آوران، پتروشیمی غدیر، درمانگاه منطقه ویژه اقتصادی، پتروشیمی رجال، پتروشیمی فن‌آوران و پتروشیمی کارون به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد‌.

هدف از برگزاری این مانور مشترک؛ بررسی چالش‌ها و بیان دیدگاه‌ها در خصوص PIP مقابله‌ای، عملکرد تیم‌های پاسخ، نحوه‌ی اطلاع‌رسانی به شرکت‌های همجوار در منطقه و سازمان منطقه ویژه، آمادگی شرکت‌های همجوار جهت مقابله، آمادگی تیم‌های اورژانس به جهت کمک رسانی به مصدومین، آمادگی تیم‌های آتش‌نشانی جهت رقیق‌سازی، آمادگی حراست جهت ایزولاسیون مسیرها و آمادگی جهت تخلیه اضطراری در صورت نیاز بود .

شرکت‌ پتروشیمی اروند یکی از بزرگترین زنجیره‌های کلر خاورمیانه و به عنوان «مادر پتروشیمی» که خوراک چندین پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی را تامین می‌کند، از جمله شرکت‌‌های پیشرو در پیشگیری و مقابله با چالش‌های حوزه HSE به حساب می‌آید.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید