صندوق تضمین مفید/

استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی «صندوق تضمین مفید»

 استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی «صندوق تضمین مفید»
کدخبر : 40675

پذیره‌نویسی «صندوق تضمین مفید» با استقبال سهامداران به پایان رسید؛ اما فرصت برای افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در این صندوق همچنان فراهم بوده و طبق برنامه‌ریزی سبدگردان مفید، این صندوق به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

پذیره‌نویسی «صندوق تضمین مفید» از روز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ شروع شد و طی مدت پذیره‌نویسی، بیش از ۵۵ هزار سرمایه‌گذار با ۶۵ هزار درخواست صدور، در آن مشارکت کردند.

بدین وسیله سبدگردان مفید از مشارکت چشمگیر این سرمایه‌گذاران قدردانی می‌کند.

«صندوق تضمین مفید» مهم‌ترین ریسک سرمایه‌گذاری در بورس را که از دست دادن اصل سرمایه است، از بین برده و حفظ اصل سرمایه یا همان آورده اولیه سرمایه‌گذاران را در شرایط مختلف بازار تضمین می‌کند.

این صندوق جدید در پاسخ به دغدغه سرمایه‌گذارانی طراحی شد که مایل بودند در شرایط صعودی بازار، از بازدهی‌های مناسب بهره‌مند شوند اما در شرایط نزولی بازار، اصل سرمایه خود را حفظ کنند. بنابراین «صندوق تضمین» مفید به‌شکلی طراحی شد تا سرمایه‌گذاران در این صندوق با گذشت ۱۸۰روز از خرید واحد‌های این صندوق، حتی در صورت منفی بودن عملکرد بازار و صندوق، بتوانند اصل سرمایه‌ خود را دریافت کنند.

با آغاز به فعالیت این صندوق طی روزهای آتی، سرمایه‌گذاران علاقمندی که فرصت شرکت در پذیره‌نویسی را پیدا نکردند می‌توانند در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید