با مشارکت و حمایت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

نمایشگاه کیش اینوکس امروز آغاز به کار می کند

نمایشگاه کیش اینوکس امروز آغاز به کار می کند
کدخبر : 40761

با حمایت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس) عصر امروز افتتاح می شود.

در این نمایشگاه که تا ۲۸ مهر به میزبانی منطقه آزاد کیش دایر است، علاوه بر بانک‌ها، هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری، موسسات مالی و اعتباری، بورس و ...، شرکت‌های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از جمله سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد، تأمین سرمایه خلیج فارس، گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس «پترول»، پتروشیمی پارس، پتروشیمی نوری، پتروشیمی شهید تندگویان، مبین انرژی خلیج فارس، فجر انرژی خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی‌ لردگان، پتروشیمی ارومیه، پتروشیمی‌ دهدشت، پتروشیمی‌ ممسنی و پتروشیمی کازرون حضور خواهندداشت.

در حاشیه این نمایشگاه که در بیش از بیست هزار مترمربع و با مشارکت بالغ بر ۲۵۰ شرکت، هلدینگ، بانک، موسسات فعال بازار مالی، پولی و بورسی برگزار می‌شود، قرار است ۱۵۰ سخنرانی در قالب برگزاری همایش‌های جانبی، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار شود.

با توجه به سرمایه‌گذاری در دست اجرای چندین میلیارد دلاری طرح ها و مجتمع های تابع گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، برگزاری این رویداد فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری، تسریع و تسهیل در بازگشایی خطوط مالی و اعتباری و تکمیل و راه اندازی طرح‌های در دست اجرا به شمار می‌رود.

با برنامه‌ریزی‌ و حضور مؤثر زیست‌بوم سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه، کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی، رویداد اقتصادی «کیش اینوکس» در چندسال اخیر به یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تبدیل شده است.

 

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید