همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد؛

گشت خانواده کارکنان از شرکت فولاد خوزستان

گشت خانواده کارکنان از شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 40775

همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، این گشت با هدف آشنایی خانواده‌‌ی کارکنان از محل و شرایط کاری سرپرست خانواده برگزار شد.

گشت خانوادگی ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ پس از وقفه‌ای پنج ساله، با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی و پخش نماهنگ معرفی شرکت فولاد خوزستان و حضور جمعی از خانواده کارکنان در تالار طوبی فرهنگسرای این شرکت آغاز شد.

محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت گفت: گروه فولاد خوزستان بیش از ۱۲ هزار تَن جمعیت شاغل دارد و با در نظر گرفتن گروه تامین کنندگان و مشتریان، این مجموعه بر ارتزاق جمعیتی بالغ بر پانصد هزار تَن تاثیرگذار است.

ادامه گشت با حضور خانواده کارکنان در شرکت همراه بود و روند ورود مواد و تخلیه اولیه، تبدیل آن به گندله، آهن اسفنجی و تولید شمش فولادی و همچنین محصول نهایی این شرکت و کاربرد آن در صنایع نوردی و راه و ساختمان، به حاضرین توضیح داده شد.

بر پایه این گزارش، میهمانان از ورزشگاه فولاد خوزستان نیز بازدید نمودند و پذیرایی (صرف نهار و اهدای هدایای غیر نقدی) در رستوران کوثر شرکت فولاد خوزستان پایان بخش گشت بود.

گفتنی است، گشت خانوادگی روز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با همراهی و تلاش واحدهای حوزه مدیرعامل، بازرسی و نظارت، خدمات و امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید