رئیس شعبه فسای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

طرح حمایتی فرد حقیقی، موفق‌ترین طرح بانک است

طرح حمایتی فرد حقیقی، موفق‌ترین طرح بانک است
کدخبر : 40803

رئیس شعبه فسای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بر اساس برآوردهای موجود، طرح حمایتی فرد حقیقی موفق‌ترین طرح ارائه شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

«اسماعیل رحیمی» در این خصوص اظهار داشت: منابع شعبه فسا نسبت به سال گذشته رشد ۳۲ درصدی داشته و به بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال بالغ شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته در شعبه فسا تعداد ۴۱۸۹ فقره وام به متقاضیان پرداخت شده است که ارزش این وام ها ۱۶۲ میلیارد تومان بوده است.

رئیس شعبه فسا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: شعبه فسا، تا کنون ۱۰۳ فقره وام ازدواج به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد ریال به زوج‌های جوان اختصاص داده است. همچنین این شعبه، ۱۷ فقره وام فرزندآوری به مبلغ حدود پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است. ارائه این خدمات با سرعتی قابل قبول و در راستای تأمین مطالبات شهروندان فسایی ادامه دارد.

استقبال مشتریان از خدمات الکترونیکی

رحیمی در ادامه با تأکید بر نقش بانکداری الکترونیکی و خدمات برخط بانکی، اظهار داشت: اکثر مشتریان این شعبه از خدمات همراه‌بانک استفاده می‌کنند و تقریباً همه افتتاح حساب‌ها به‌صورت آنلاین انجام شده است. همچنین درصد قابل توجهی از مشتریان نیز خدمات مربوط به دریافت وام را از طریق همراه‌بانک و به‌صورت برخط استفاده کرده‌اند.

وی عنوان کرد: بر اساس تبصره‌های مربوط به اعطای وام کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ۱۸ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۲۴ میلیارد ریال و ۲۱ فقره وام بهزیستی نیز به ارزش کل ۱۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس شعبه فسا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی که بر اساس ظرفیتها و تعداد نیروی انسانی صورت می‌گیرد، نقش مهمی در تسریع روند ارائه خدمات به مشتریان دارد. در این خصوص تقسیم کار معین و مؤثری میان همکاران صورت گرفته است.

رحیمی خاطرنشان ساخت: بر اساس برآوردهای موجود، طرح حمایتی فرد حقیقی موفق‌ترین طرح ارائه شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است. به نظر بنده، طرح حمایتی فرد حقیقی با حداقل دوره انتظار، طرحی کاربردی و مؤثر محسوب می‌شود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید