در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با قائم‌مقام مدیرعامل هواپیمایی تابان؛

ارتقا تعداد خطوط پروازی از اولویت‌های سیاست‌گذاری قشم در حوزه گردشگری است

ارتقا تعداد خطوط پروازی از اولویت‌های سیاست‌گذاری قشم در حوزه گردشگری است
کدخبر : 40860

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ارتقا تعداد خطوط پروازی به مراکز استان‌ها یکی از اولویت‌های سیاست‌گذاری‌های ما در حوزه گردشگری است.

افشار فتح الهی، در دیدار با قائم‌مقام  مدیرعامل و عضو هیات مدیره هواپیمایی تابان اظهار داشت: لازمه توسعه گردشگری، گسترش خدمات در حوزه حمل‌ونقل است و با توجه به این‌که یکی از اصلی‌ترین مبادی ورودی به جزیره قشم، راه هوایی است، امیدواریم با همکاری هواپیمایی تابان، تعداد خطوط پروازی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: با ورود به نیمه دوم سال و آب‌وهوای مساعد جزیره، درخواست برای برقراری خطوط پروازی به مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور افزایش یافته که ضمن کمک به ارتقا گردشگری، زمینه را برای افزایش میل به سرمایه‌گذاری در این صنعت افزایش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به این مطلب که سرمایه‌گذاری درزمینه ساخت هتل‌های ۵ ستاره، یکی از پربازده‌ترین بسته‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی در منطقه آزاد قشم است گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری جزیره و به‌ویژه در بحث اماکن اقامتی از ثبات بالایی برخوردار است.

در ادامه جلسه، بهنام عبداله پور، قائم‌مقام مدیرعامل هواپیمایی تابان نیز ضمن تأکید بر افزایش تعداد خطوط پروازی در مسیرهای مشهد – قشم، تهران- قشم و بلعکس تا یک ماه و نیم آینده افزود: جاذبه‌های ارزشمند  قشم در حال معرفی و شناخت بهتر در سطح کشور است و این شرکت هواپیمایی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه هتلینگ جزیره و همچنین ساخت شهرک‌های تفریحی، توریستی و آموزشی است.

گفتنی است، افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، صبح امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ با بهنام عبداله پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل مرکز آموزش هوانوردی افق تابان پدیدار و قائم‌مقام مدیرعامل هواپیمایی تابان و حامد عبداله پور معاون مدیرعامل هواپیمایی تابان دیدار کرد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید