در بازدید سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از غرفه قشم در رویداد کیش اینوکس عنوان شد:

طرح جامع جزیره قشم مبنای سرمایه‌گذاری‌های آتی

طرح جامع جزیره قشم مبنای سرمایه‌گذاری‌های آتی
کدخبر : 40895

سرپرست دبیرخانه عالی مناطق آزاد در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از غرفه قشم بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این منطقه آزاد قرار گرفت.

نصرالله ابراهیمی، سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور ضمن بازدید از غرفه منطقه آزاد قشم در رویداد کیش اینوکس، در جریان فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و انرژی و توسعه اقتصادی مبتنی بر دریا قرار گرفت.

 ارائه گزارشی از مراحل تهیه طرح جامع جزیره قشم به‌منظور سیاست‌گذاری مطلوب در سرمایه‌گذاری‌های آتی، تراز تجاری مثبت قشم در بین مناطق آزاد که متأثر از صادرات نفت و مشتقات نفتی بوده، وضعیت خطوط انتقالی و زیرساخت‌های گازی نیروگاه‌ها و اسکله‌های نفتی و توسعه اقتصاد دریامحور و آبی در جزیره از موضوعاتی بود که در این بازدید موردتوجه سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور قرار گرفت.

گفتنی است، در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که روز گذشته ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور رییس سازمان خصوصی‌سازی و رییس بیمه مرکزی ایران، در کیش افتتاح شد، منطقه آزاد قشم با بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، حضور فعال دارد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: