پست بانک ایران/

ابلاغ مشوق‌های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال به شعب پست بانک ایران

ابلاغ مشوق‌های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال به شعب پست بانک ایران
کدخبر : 40983

اداره کل پیگیری وصول مطالبات پست بانک ایران بخشنامه مشوق‌های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال برای بنگاه‌های کوچک و متوسط را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.

 این بخشنامه که بر اساس تصویب نامه جلسه 27 شهریورماه هیات وزیران به منظور حمایت از تولید و اشتغال در بنگاه‌های کوچک و متوسط صادر شده است، بانک‌ها و موسسات اعتباری با توجه به مصوبه شورای پول و اعتبار می‌توانند نسبت به بخشش جرایم دیرکرد و امهال تسهیلات بانکی این بنگاه‌ها اقدام کنند.

همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف حمایت از تولید، می‌تواند تضمین نقدی 35 درصد ضمانت بانکی برای واردات مواد اولیه، اجزا، قطعات و ماشین آلات را برای کارفرمایان حقیقی و حقوقی به شرط حفظ نیروی کار تغییر دهد.

بر اساس این گزارش، هیات وزیران در جلسه 27 شهریور ماه سال جاری به پیشنهاد معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و به استناد اصل 138 قانون اساسی  جمهوری اسلامی ایران مشوق‌های حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال را در چهار ماده تصویب و برای اجرا به وزارتخانه‌های کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، سازمان تامین اجتماعی و بانک مرکزی ج.ا.ا ابلاغ شده است.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید